dinsdag 6 mei 2008

mopper mopper


ik wil aan het werk maar mijn rug niet!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wil je een advies? ;-) hahaha

zo ja, laat het dan maar weten.

Niet fijn als je zelf zo graag wilt maar je lichaam wil niet mee, ik weet er alles van ;-) Laat mijn lichaam vandaag maar aub even goed meewerken, en morgen mag ik weer 'instorten' als het nodig is.

XXX
(Mijn dochter is vandaag jarig ;-))

MariecusBruyn zei

Ik heb de indruk dat de apparaatjes waar onze zielen in huizen hier op deze Aardbol, redelijk in protest aan het komen zijn!Waarom? Als we dat willen weten, zullen we ons oor te luister moeten leggen, denk ik ;) (knipoog)

Anoniem zei

Misschien moet je wel een dagje rust nemen?

Anoniem zei

sterkte met je rug. Toch helpt rust vaak het best, al is dat moeilijk als je een bezige bij bent!! Dank voor je lieve reacties op mijn blog!!

Anoniem zei

Ik zou toch maar even luisteren naar mijn rug Yvette!

Doeiii,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Ga lekker genieten van daar buiten dan krijg je nieuwe energie. In je werk zal je naar binnen moeten en kijken naar je eigen waarheid.. Dat is even moeilijk voor je. Even wachten en dan komt alles weer goed