dinsdag 17 maart 2009

tja



Als het regent in mei is april voorbij.

grapje uit de Donald Duck

24 opmerkingen:

t zei

En wie is april en waarom is regent voor haar in mei ..... En hoe komt u zo vroeg in de ochtend?
hugs teresa

Anoniem zei

Gelukkig is het nog maart.

Love As Always
Di Mario

Anoniem zei

lol
Maar je vilten is prachtig..wow
Er komt zoveel roze door het blauw heen.. net mijn thema voor vandaag!!

Anoniem zei

Alweer zo'n mooi vilt.
Ik las je profiel, waarin je vertelt van je schapendoes op schoot en jij in het vilt gehuld.
Mooi beeld.

Tja... en dan nu: de zon!
We gaan er op uit.

Liefs van Marlou

Anne zei

je vilt is als een milde meiregen:))

adelheid zei

Hihi een versje naar m'n hart...
En vooral wat een prachtig zijdeglanzende viltfoto!!

Tussen haakjes en toch belangrijk, Yvette, héél vaak maak ik rondedansuitstapjes via jouw lijst met "laatst bijgewerkte blogs" - wat een plezier om daar overal in rond te struinen... Als ik je elke keer zou betalen als ik via je blog passeer, zou je spaarvarkentje groeien hihi...
Veel schoonheid hier en elders!

amy zei

blijft leuk!
maar eh je wilt april toch niet overslaan hé?
liefs

Anoniem zei

En ...
geen droom maar tastbaar écht ...

en ...
dit is geen grapje.

Uvi

Anoniem zei

Of het nu ochtend is of straks weer nacht, ik wil alleen maar dat je lacht.
XXXm

Anoniem zei

het kan vriezen
het kan dooien? :)))
zet je neusje maar eens in het voorjaarszonnetje
eens kijken wat langer duurt
inspiratie krijgen of
sproetjes vangen ;)

MariecusBruyn zei

Als een kraai in april kraait in het riet, dan klopt er iets niet, want die hoort hier niet.
;)
heerlijk, he, zulke uitspraken.
Maar nog knapper is je vilt clos-up. Deze kleuren, daar kikker ik helemaal van op.

Anoniem zei

Tis wel een waarheid als een koe, lol...

XXX

Anoniem zei

Effen snel ouder worden zeg. het gaat al snel genoeg hoor.

Anoniem zei

Als de boer veel mollen ziet, zal het 's winters vriezen of niet !

Ook zo'n volkswijsheid die klopt als een zwerende vinger :-))

Maar je hebt een mooi vilt gemaakt, en ik kom je knuffel even beantwoorden met een even grote knuffel
grts Haba

Andrea and Kim zei

This is truly beautiful. I love the colors and the title is really appropriate, too. Felting provides such a melding of colors which I find very appealing.

Thanks so much for sharing.

Anoniem zei

hahahahah de regen in mei...hahahahha
auw.. ;)
ik wil je gelijk even vertellen wat ik het mooiste vond op Tv..
will smith...persuit of happiness..
(heb 7 pounds ook al gezien, vond die héél mooi!)
maar deze was toch ook wel een inspiratie, secret of geen sectret, doorzettings vermogen is nog steeds een inspiratie !
en wat een dot van een zoon heeft ie, zo'n mooi koppie ...
hoe ga jij ?
zal later effe verder lezen...
liefs janneke

Anoniem zei

Mooi versje, lieve meis.

Anoniem zei

hihi, ja echt leuk en bekroond met prachtige kleuren.

curieuzeneuzemosterdpot zei

als de zomer valt in december, is er iets mis met de kalender.

Anoniem zei

Inderdaad!...
*wink, big smile*
Maar zo ver zijn we nog niet...
OT: met de uitrdukking is (niet) goed voor mijn sjokolat wordt bedoelt: is (niet) goed voor mij... hihi.

Anoniem zei

Mooie kleuren kombie, blauw is waar ik van hou!

Corrieneeltje zei

Ben dol op zulke grapjes, die brengen ongeblikkelijk een brede smile op m'n gezicht en hopelijk ook op het jouwe, net als die prachtige kleuren die ik op de foto zie Yvette.

Anoniem zei

tssssssssssssssssssssssss
:-))

't is wat

klaproos

fontainefleurie zei

tja, het leven is gewoon simpel - wij mensen maken het ingewikkeld...xD