woensdag 8 mei 2013

Nancy from http://pomegranatetrail.blogspot.com


Nancy, Is een van mijn ragmates vanuit de online cursus van Jude Hill

want na het vilten...

felted bracelet
is patchwork ook een grote passie die ik sinds mijn 15de uitoefen...geen
pyama van mijn opa, geen shirt van mijn broer, niet de lievelings jurk van mijn oma ontkwam aan mijn lapjes verzameling..
lappenvrouwtje was tot ver in mijn studententijd mijn bijnaam...
en
en nu dan de winnaar van de giveaway van Nancy...
wordt vervolgd...

No comments:


6 opmerkingen:

Anoniem zei

it's beautiful.
hope you are well x

Marjolijn. zei

Toch weer fijn echt thuis te zijn meis, kun je weer echt lekker hobbyen...!!
Fijne dag vandaag.

gerdaYD zei

En ook met lappen ben jij een echte kunstenaar lieve Yvette!

gerdaYD zei

Blij dat je weer blogt, blij ook dat je weer de fut hebt om regelmatig eens langs te komen lieve Yvette want dat betekent dat je toch terug iets beter in je vel zit... toch?

Helena zei

Geweldig als je met zoveel passie je hobby kunt uitoefenen Yvette :-) met recht een 'wonderlappenvrouw'xx

A van de Aa zei

Ooit een vriendin gehad die op dat lappengebeuren ook helemaal gek was. Elk lapje stof werd door haar gearresteerd en verwerkt.