maandag 23 september 2013

hellup

er komt visite en het huis moet natuurlijk spotless, keurig en opgeruimd zijn
voor wie eigenlijk?
uitgeput zit ik hier op de bank maar ik moet nog zo veel en ik kan maar zo weinig

dan is daar het boekje van Pema Chodron en ik lees daar een citaat, dat wijst op volwassen worden
ECHT volwassen
jezelf kunnen zijn, jezelf kunnen laten zien zonder reserves, zonder naar uitwegen te zoeken
in mijn geval niet je toevlucht nemen tot poetsen poetsen poetsen zodat ik een " schoon " huis heb
maar zijn wie ik ben
een enorme rommelaar

OK
meiden ....WELKOM!!

22 opmerkingen:

Helena zei

.....en zooooo lekker als je dat kan en mag van jezelf xx

Martine zei

Moeten?
Enkel jezelf zijn lieverd.........daarvoor komen je vrienden toch!
Tot...............XXXm

Mirjam Leijten zei

Gebruik je energie voor de dingen die je echt wilt doen, die er toe doen voor jou!

klaproos zei

tssssssssssssssss
lieve mied,
vanmij mag je lekker rommelen, ik hou niet van dat nette:-)

laat je maar gaan hé,
xxx

es zei

Dan heb je nog nooit de rommel bij mij thuis gezien... tot zó, 'k zie er naar uit!

***

Anoniem zei

O lieverd ... ik ken het hahaha ... ik heb dat ook, zelfs nog even 3 deuren schilderen dan (not) .. kan niet schouder in puin, armen in de reuma etc etc .. maar je fotoos zijn zo mooi meis, het eerste wat ik dacht is: je huis leeft, geweldig en met zoveel natuurlijks er in ... niks meer aan doen en iemand die van je houdt ziet alleen of je ogen blij zijn bij de ontmoeting, tis echt !!! veel plezier en weinig soppen nu hoor !!! Lots of liefs, Lunntje xx

Mapi zei

Eigenlijk weet je dus al wat je moet doen. rustig aan en genieten van je bezoek. Het huis is er voor jou en niet andersom.
Liefs maak er een mooie week van
Mapi

Marjolijn. zei

Mooi meis, ik zie nu meteen hoe mooi het geworden is....!!
Klasse...!
Wat zul je daar plezier van hebben.
Die verbouwing meer dan de moeite waard.
Geniet er van meis.

Patty Biermans zei

heb bewondering voor je inzicht! Hou dit vol want er is niks fijner dan goed in je vel zitten ;) knufzzzz....peebee

Patty Biermans zei

heb bewondering voor je inzicht! Hou dit vol want er is niks fijner dan goed in je vel zitten ;) knufzzzz....peebee

Patty Biermans zei

heb bewondering voor je inzicht! Hou dit vol want er is niks fijner dan goed in je vel zitten ;) knufzzzz....peebee

merel zei

vrienden kunnen wel tegen een beetje rommel .... dus gewoon jezelf zijn zo kennen je vrienden je het best

Martine zei

Het mooiste in dat mooie huis was jij!
XXXm

Marja zei

Lots of healing thoughts to you. I think it is typical Dutch to clean the house before visitors come in. The kiwis don't have that problem

Fresca zei

Beautiful room!
I don't know what you're writing, of course, but you said on "Feathers" that you will have surgery soon---I wish the best healing for you!!!

A van de Aa zei

Het is geen rommel in je huis, het is gewoon (nog) niet opgeruimd.
En voor de rest rommel je gewoon wat aan als rommelaar zijnde ;-)

christiene zei

Ha Yvette,mooie foto,s een kijkje van iemand die heerlijk bezig is.
Laat het bezoek heerlijk aan schuiven
ik hou wel van rommelaar
een groetje Christiene

es zei

Meen ik toch al bij je reacties geschreven te hebben: het resultaat van een flitsend bezoek van maandag aan Aerdenhout is terug te zien op mijn blog.

***

Lutje zei

dat is typisch vrouwelijk denk ik, ik poets iedere week enzo, maar als er iemand komt ben ik ook aan het opruimen enz. en waarom vroeg mijn zoon me....

curieuzeneuzemosterdpot zei

zelf voel ik me ook meer welkom in een huis waarin 'geleefd' wordt, dan in een 'steriele' omgeving! :-))

fijn weekend, yvette! :-))

elly zei

Spannend allemaal ik ga gauw verder kijken.

gerdaYD zei

Het mooiste in dat mooie huis was jij zoals Martine het zo goed verwoordde!