zaterdag 28 september 2013

NO BURDEN IS TOO HEAVY WHEN SHARED WITH A FRIEND

 
er kwamen webbies, begroetingsknuffels, vlaaien, een dame in een rood kanta autootje, gedichten, spirituele praat, weer een webbie , wijn , een pan, kleedjes om de nieuwe vloer te beschermen,
en er werd gewerkt...... met blaadjes, papier en lapjes...



 er werd gewikkeld maar wat moet je met al dat draad?












FREEFORM haken, of breien of zo.....


heerlijke dagen met Es .....  Martine  en Dorie

meiden bedankt!

15 opmerkingen:

Haba zei

Zo te zien en te lezen zijn jullie heerlijk creatief bezig geweest.
Ik wens je nog een heel fijn weekend toe, de helft is al bijna voorbij , maar toch, geniet ervan.

elly zei

Het ziet er allemaal schitterend uit. Ik heb duidelijk iets gemist.
Es waarschuwde me al en nu ga ik bij haar neuzen. De fotootjes zien er heel mooi en energiek uit. Ik hoop dat jij je ook zo voelde! :-)

Marjolijn. zei

Dat zal genieten zijn geweest meis, nu lekker weekend vieren hé...!!

Tammie Lee zei

so nice to have a friend to create with!

gerdaYD zei

Oooo, ik ben zo blij voor jou dat je op deze heerlijke dagen even al je zorgen kon vergeten lieve Yvette! Hopelijk heeft het je een sterke impuls gegeven om te blijven vechten!

merel zei

dus het ging er heel gezellig aan toe

A van de Aa zei

Voor herhaling vatbaar ?

Helena zei

Ziet er super uit, en het klopt he; hetgeen je deelt, vermenigvuldigd :-) xx

jeer zei

Yvette,

Leuk dat je weer eens op bezoek kwam en bedankt voor de aardige reactie.
Ik heb hier en daar al wel gelezen dat jullie het reuze naar de zin hebben gehad.
Het was de Grieks wiskundige, wijsgeer, filosoof en hervormer Pythagoras, die al zei:Indien ge vreugde wilt vermenigvuldigen, moet ge haar delen.

Groetjes,

jeer

es zei

En ik vond het leuk om getuige te zijn, er was slechts één probleem: 't was veel te kort...

...een goede reden om het binnenkort dunnetjes over te doen in Mokum!

***

curieuzeneuzemosterdpot zei

lekker bezig zijn met vanalles en nog wat ..

én natuurlijk met elkaar, ;-))

wat een feest moet dat geweest zijn, yvette! :-))

Haba zei

Goede morgen Yff, een fijne maandag gewenst.

Marja zei

Oh nou dat klinkt allemaal erg gezellig Wat leuk om samen gezellig creatief te zijn

Marlou zei

Ha lieve schat, wat heerlijk dat je dit gedaan hebt.
Wat zal je dat een zalige kick hebben gegeven!!
Goeie!!!

Ik ben er wel weer, maar ook weer niet. Heb nog geen bloginsopiratie. Die ga ik maar eens opbouwen.
Maar zo nu en dan kom ik even piepen.

Een koffietje van de week??
(Ik wil je ook even komen helpen...)

Liefs, Marlou

.

Martine zei

Wat was het een feest..........
XXXm