vrijdag 22 november 2013


9 opmerkingen:

A van de Aa zei

No I don't. I've wasted too much because I thought I had time..

Marjolijn. zei

Ja, dat molentje is niet altijd te stoppen.

Fijn weekend meissie.

Helena zei

We weten het niet he; gelukkig maar xx

Walter zei

Ja, op dit moment heb ik de tijd en straks op dat andere moment ook! ;-) Fijn weekend

es zei

Ik NEEM de tijd enne ... beleef 'm optimaal.
*

Lutje zei

de werkelijkheid is meestal anders, je kan zo lijken maar of het zo is....

Haba zei

Tijd. . .ach de mensen hebben eigenlijk de tijd uitgevonden, we kregen de seizoenen in een eeuwig ritme van voorjaar, zomer, herfst en winter. Maar de mens moest zo nodig de tijd vaststellen en bij de klok gaan leven.

Marlou zei

Goedemorgen liefje... Yfje...

ik zeg altijd: Ik heb tijd en ruimte voor alles wat ik wil doen.
Dus... affirmeren maar!!!

Dikke pakkerd, Marlou

.

gerdaYD zei

Prachtige wijsheid, mooi verbeeld ook. En ik hoop zo voor je dat je niet alleen dénkt tijd te hebben, maar je het hébt ook!