maandag 22 december 2014


16 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ik ook meissie, het kan niet snel genoeg weer licht worden....!!
Fijne feestdagen hé en alle goeds voor het nieuwe jaar.

Walter zei

platonisch kusje ....

די מריו zei

Wilde net zeggen, we zitten midden in het lichtfeest Chanoeka, maar morgenavond zijn het al de laatste cadeaus en de dag daarna is het voor dit jaar weer over.

Love As Always
Di Mario

Lutje zei

met deze donkerste dagen van het jaar heb ik het licht zelfs heel lief....

Anoniem zei

always..... always......
even as the dark
so can i know what light is
M.

Haba zei

Goede morgen Yff, we hebben de langste nacht weer achter de rug, vanaf vandaag gaat het langzaamaan weer lichter worden.
Ik wens je een fijne dinsdag toe.

Helena zei

Hier ook maar eens het midwinterfeest invoeren, ik houd ervan! :-) x



gerdaYD zei

Licht in het donker lieve Yvette, dat wens ik jou toe met heel mijn hart. Moge het je ziel verlichten... en zeker nu, in deze tijd!

jeer zei

Yvette,

Bedankt voor jouw bezoekje en ik wens jou ook een paar fijne en vredige Kerstdagen toe en alle goeds voor het Nieuwe Jaar.

Groetjes,

jeer

Mapi zei

Oh Yvette .....wat mooi !

Lutje zei

♪ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•De Kerstman, noch ik weten of je stout of braaf bent geweest,
maar ik wens je toch een vrolijk Kerstfeest!
✡ ✪ ✯ ✰ ✱ ✲ ✴ ✵ ✶ Ho Ho Ho ...I wish you A Merry : Christmas, X-Mas, kiss-mas

Lutje zei

♪ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•De Kerstman, noch ik weten of je stout of braaf bent geweest,
maar ik wens je toch een vrolijk Kerstfeest!
✡ ✪ ✯ ✰ ✱ ✲ ✴ ✵ ✶ Ho Ho Ho ...I wish you A Merry : Christmas, X-Mas, kiss-mas

Mapi zei

Lieve Yvette

Hele fijne feestdagen en veel geluk, gezondheid, liefs en warmte voor het Nieuwe Jaar.


Mapi

Merel zei

Ik hou van het licht ben een licht kind geboren de dag na lichtmis ..... Heel fijne kerst

klaproos zei

Jazeker lieve Yvette,
het licht, dat wordt elke dag wat meer,
xxx

thatfullmoonguy zei

Wauw Yvette, die is mooi... Ik las hieronder dat het vilten niet meer voor je is weggelegd, en ik begrijp hoe erg het is om zo'n passie niet meer te kunnen uitleven. Wat akelig! Ik moet er niet aan denken, sommige dingen die voor mij van belang zijn niet te kunnen doen (ja er zijn er al wel een paar maar goed). Dus, ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen .

Ennn... hopen dat hiermee niet jouw creativiteit is geblust want dat zou een doodzonde zijn... Ik zag deze en hieronder meer prachtige foto's en sfeervolle bewerkingen, en ik dacht, ik zou het helemaal niet vreemd vinden als je die kant van je verder zou gaan ontwikkelen. Is dat een mogelijkheid waaraan je al eens gedacht hebt? Eigenlijk lijkt het me een mooie uitdaging om de dingen die je legde in je doeken, te vertalen naar foto's/fotobewerkingen...

Nou ja dat moet misschien nog niet nu gebeuren. Alles heeft zijn tijd nodig.

Ik ben er heel laat mee, maar ook bij mij was er in deze nog geen rust en ruimte: ik hoop dat je fijne feestelijke gevoelens kunt hebben (gehad) deze periode! Ondanks moeilijkheden.

Liefs en lichtjes Yvette!
Je lapbroer Clemens.