zondag 8 november 2015

Beloof me dat je altijd net zoveel van jezelf zult houden als ik van jou hou.....


En weet je, als je eigen kop je niet bevalt kijk je maar naar mij.




De titel is van Das.
De 2de uitspraak is ongeveer iets wat mijn vriendin en ik tegen elkaar zouden kunnen zeggen.
Als Yvonne zegt dat ze haar haar stom vind terwijl ze mijn haar mooi vindt of ik zeg wat heb ik toch een rot kop en yvonne zegt dat is helemaal niet waar.

Nou dan kijken we toch naar elkaar....probleem opgelost!

8 opmerkingen:

די מריו zei

Op zich heb ik nooit ergens last van hoor.. ik kijk nooit in de spiegel.

Love As Always
Di mario

christiene zei

Twee mooie bloemen als voorbeeld,twee vriendinnen één blik zegt genoeg en probleem is op gelost
Hoe mooi kan het zijn.
Groetjes Christiene.

Marlou zei

ha die Yfke,

hahaaaa.... ja... dat is mooi!
Dan kijk je maar naar mij... echt leuk!

Dagdag...
heb het goed vandaag...
Liefs van Marlou

.

Helena zei

Soms is het zoooo simpel :-) xxx

Tammie Lee zei

sweet
and lovely flowers

Marlou zei

Buenas dias señorita...

Ik ken een aardig meisje,
wil je haar eens zien?
Kijk dan in de spiegel,
dan zie je haar misschien!

Dikke pakkerd van Marlou

.

Haba zei

Goede middag Yff, dat zijn twee wijze spreuken hierboven. Zeker die van Das. En de twee bloemen staan mooi te zijn , net zoals die twee vriendinnen mooi zijn.

ot Ik ben wel moe na een dag oppassen, maar mijn hemel wat heb ik dat er voor over. Een keer vroeg op bed en de volgende dag ben ik weer zo goed als nieuw :) En om haar elke woensdag mee te maken is gewoon een feestje.

Ik wens je nog een fijne avond toe.

A van de Aa zei

Hoe simpel en mooi kan je een probleem oplossen.