zondag 20 maart 2016

spring equinox




                             



hoe mooi begint de lente als je ziet dat er een winterkoninkje een nestje in je tuin aan het maken is
( er kwam wel wat fotoshoppen aan te pas om het vogeltje een beetje in beeld te krijgen)

                                                 lente equinox 


van nu af gaan de dagen langer zijn dan de nachten......of het is langer licht dan donker
    


illustatie van.....

met dank aan Mo http://www.janetboyer.com/Druid_Animal_Oracle.html

13 opmerkingen:

A van de Aa zei

De dagen lengen, langer licht is ook meer licht....
Fijn weekend.

Marjolijn. zei

HEERLIJK....!!!

Annette zei

Oooh wat mooiiii <3

די מריו zei

Als je dit soort kleine dingen maar waardeert..

Love As always
Di Mario

Lutje zei

het wordt lente, het wordt zowiezo lichter
alles wordt weer groen
wat een fijn seizoen

Marlou zei

Hey Yvette,

spring!
Jaaa... ik spring!
Ik ben er gek op...
Heerlijk!

Knufff van Marlou

.

merel zei

de lente komt een beetje dichterbij

Helena zei

Ik houd ervan, het licht! :-)

Haba zei

Hallo Yff, ik kom je een heel fijn weekend toe wensen, vergeet niet de klok vooruit te zetten. Leuk dat winterkoninkje ik had er hier ook wel in de heg zitten.
De vogeltjes hier zullen weer op moeten passen, want ik heb van de week een nieuwe poes uit het asiel meegenomen. Moossie was nooit zo in voor vogeltjes vangen, die nam alleen af en toe een kikker mee. Maar Molly zit nu binnen al verlekkerd naar de buiten vliegende vogels te kijken, ik hoop dat ze met haar 'koetjes print' erg in de gaten loopt, zodat het gevogelte zich snel op de wieken zet.

christiene zei

Lente met gevoel ,hoe mooi is dat,heel mooi!!
Yvette wens je fijne en vrolijke Paasdagen
paas groetjes Christiene.

klaproos zei

wat een wonder is dat yvette, geweldig hij maakt 3 nestjes , en daar mag de vrouw dan uit kiezen, wat een lieve man hé :-)

geluksvogel
xxx

Ria zei

Het zijn de kleine dingen die het leven zo mooi maken.

Prachtige foto

groetjes, Ria

fotorantje zei

dank voor je bezoek!
wat leuk, straks babywinterkoninkjes in je tuin