donderdag 5 mei 2016

bevrijdingsdag.............

        
                             

bovenstaand tasje kreeg ik van Grace ( windthread.typepad.com )
op haar blog las ik iets over je vrij voelen in de wind
op mijn bed hier hoor ik flarden muziek van bevrijdingspop, een al jaren bestaand festival waar ik zulke mooie herinneringen aan heb......
voor het gedoe met mijn rug ging ik er  vaak heen, net zoals we de avond ervoor op dodenherdenking, met de stille tocht naar de erebegraafplaats in Bloemendaal liepen......zo indrukwekkend!

op het tasje van Grace zie je een klein figuurtje dat zich laat meevoeren door de wind
dat is hoe ik me voel
ondanks alles
vrij
vrij
 vrij

8 opmerkingen:

די מריו zei

Mooi dat je toch nog iets kan mee krijgen met het luisteren. Ik hoop dat je toch nog een mooie dag hebt gehad.

Love As Always
Di Mario

klaproos zei

mooi Yvette,
wie van zijn herinneringen leeft leeft tweemaal zei een goeie vriend van me eens,
en daar zit wel wat in, dat kan niemand je afnemen hé :-)
xxx

Martine zei

Ja, vrijheid bestaat enkel in het gevoel..............

Marlou zei

Hello girlie!

ja, wat stond de muziek van bevrijdingspop hard, he!!
Ik hoorde het ook in mijn tuin.
En ik hoorde van luitjes, die er geweest zijn, dat het loeihard was.
En dat hun oren tuiten en dat er heel veel jonge mensen met oorproblemen komen te zitten.

Maar dit allemaal terzijde.
We zijn VRIJ!
Yes! Heerlijk...
Ik voel het in al mijn moleculen!

Dagdag...
Heb het goed lieffie..,.

Dikke pakkerd van Marlou

.

Helena zei

Zeker mooi Yvette, om ook de vrijheid te voelen, of het nou lopend, zittend of liggend is. Dikke knuffel xx

Marjolijn. zei

Gelukkig mogen en kunnen wij ons overal vrij voelen.
Geniet van het zonneke meis.

Patsy zei

Hoi lieve Yf,

Je vrij voelen is ook vrij zijn.
De gedachte alleen al maakt je blij.

Heel veel liefs en dikke knuffels xxx

Haba zei

Hallo Yff, wat een prachtig cadeau het past bij je. En vrijheid in je hart en je hoofd is heerlijk. Door de wind lopen langs het water en weten dat je vrij bent. . . .