woensdag 14 juni 2017

the softest thing on the universe overcomes the hardest thing in the universe



maar toch


ook al probeer ik me niet gek te laten maken door het nieuws, het sijpelt toch door.


er zijn allerlei kleine en grotere initiatieven om met respect voor elkaar en duurzaam te leven

dat geeft mij hoop, dat heeft volgens mij meer impact en is misschien wel een reactie op het gebazel van de " orange man "

dus......


Het zachtste op aarde kan het hardste op aarde overwinnen. 



op dagen met extreem veel pijn probeer ik mezelf af te leiden met een beetje fotoshoppen

en onderstaande zin vond ik zo bij de foto passen.


Niet zijn vloeit zelfs waar er geen ruimte is.




ook de hiaten die onze  " leiders " veroorzaken zullen worden opgevuld

echt !!!!

🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾


bad talks about climate changing by some " world leaders " will have reactions from small initiatives that will reach places and expands .


reach places without actual space


( i hope this is understandible english )




13 opmerkingen:

Martine zei

Ach Yvetteke die leiders, of ze nu oranje zijn of van een andere kleur.......ik kijk 1000 maal liever naar jouw mooie hartjes en naar de hommels in mijn tuintje............

klaproos zei

ohhhhhhhh wat mooi... wat prachtig om te zien, Lieve Yvette, zachtheid wint het altijd van het harde... licht wint altijd van het donker...
heb vertrouwen en geniet van alle mooie dingen om je heen

xxx

Mo Crow zei

beautiful heart love is the answer

Helena zei

Helemaal raak! Prachtig Yvette 😘

willy zei

Het zachtste op aarde kan het hardste op aarde overwinnen.. zeker weten Yvette


en de "orange man " zal wel moeten bijdraaien toch

groeten

Mirjam Kakelbont zei

Liefde is sterker dan haat
Licht sterker dan donkerte
Doorzettingsvermogen sterker dan pijn
Kop op en heb het lef om lief te zijn!
Heel mooi je hart van vilt. Ik hou van vilt en van de kleur blauw. Gelukkiger krijg je me niet (-:
Sterkte en houd goede moed.
Lieve groet

Lutje zei

ik kan me helemaal vinden in je tekst
je vilt-foto is wel heel mooi
Eén @->- voor jou

Marlou zei

Goedemorgen Yvette,

wij weten wel, dat uiteindelijk de zachtheid zal overwinnen.
Omdat de zachtheid geen moeite doet en er gewoon is...

Mooie kleuren...
Die hoeven ook geen moeite te doen om mooi gevonden te worden.

We blijven zacht en warm... ❤

Dikke kus!

Ms. zei

Lovely lovely and YES let the softness invade even where there is no space. YES.

gerdaYD zei

Goede zondagmorgen Yvette. Blij dat je nog eens langs kwam, blij ook dat je nog steeds met je mooi log verder gaat. Hopelijk gaat alles goed met jou en kan je een beetje van het leven genieten...

Haba zei

Goede middag Yff. Prachtig viltwerk wwer, zo'n zacht hart zou op den duur zeker moeten winnen. Al vrees ik soms dat die overwinning lang op zich zal laten wachten.
Ik wens je een fijne avond toe

ria zei

Zolang mensen zacht zijn voor elkaar,
maken ze de wereld, en zichzelf, gelukkiger.

Dat wens ik je van harte toe, lieve Yvette.
ria39

ria zei

Zolang mensen zacht zijn voor elkaat,
maken ze de wereld, en zichzelf, gelukkiger.

Dat wens ik je van harte toe, lieve Yvette.
ria39