zondag 10 december 2017

december woorden 31

5 opmerkingen:

Helena zei

Jeetje Yvette! Dat is minder, maar misschien toch ook wel goed nieuws... zoals je zegt: blijf geloven in wonderen, doe ik ook en ik gooi mijn wens voor jou het universum in...dat je heel snel weer in de duinen mag struinen.
Sterkte, succes en voorspoedig herstel gewenst xx

די מריו zei

Het leven bestaat uit wonderen, alleen willen we het niet zien.

Love As Always
Di mario

Happy Earl Grey zei

Beterschap gewenst. Groetjes

willy zei

beterschap gewenst Yvette

en wonderenzijn de wereld nog niet uit

fijne zondagavond

mirjam kakelbont zei

Alles komt op tijd voor haar die wachten kan. Dat is mijn eigen interpretatie van het bekende gezegde uit Prediker uit de bijbel.
Ben je inmiddels al geopereerd? Dan hoop ik dat je alle rust en tijd kan nemen om te herstellen. Heel veel sterkte voor de komende tijd!
Lieve groet