dinsdag 5 december 2017

december woorden

7 opmerkingen:

די מריו zei

Ik heb me nog nooit verloren gevoeld omdat ik anders was.

Love AS Always
Di Mario

thatfullmoonguy zei

Ha lapzus! Dank je! En wat een mooie serie is dit! Woorden, die vorm krijgen, beeld worden, fantastisch. Deze is ook heel mooi, doet me (o.a.) aan je honden denken. Fijn dat Blaf weer wat beter is, als ik het goed heb begrepen...
Liefs! Clemens.

Lutje zei

anders is leuk in mijn ogen...
Een @->- voor jou

Haba zei

Goede morgen Yff. Ik kom hier veel te weinig langs, sorry. Maar de laatste reeks viltwerk is erg beeldend en mooi gemaakt.
Ik wens je fijne dagen toe vandaag en komende tijd.

willy zei

anders.. gelukkig maar

het zou nogal vervelend worden

fijne dag Yvette

christiene zei

Mooie kleuren met dito teksten
prachtige kunstwerkjes Yvette.
groetjes Christiene.

mirjam kakelbont zei

Ik ben gewoon mezelf. Wie kan ik anders zijn?
Als iemand mij in een hokje wil stoppen, mag dat. Maar het is wel hem/haar hokje en niet het mijne!
Lieve groet