maandag 1 december 2008

alle chakra's op een rijtje



Je ziet hier op deze foto dat ik het op dit moment niet allemaal op een rijtje heb. Martine
(http://ateliercolore.web-log.com)heeft zich aan onze afspraak gehouden en je ziet op haar blog hoe fijn en inspirerend het werken met de chakra's de afgelopen weken is geweest.Hoeveel schoonheid het werken met je diepere zelf oproept. Het is hier nu zo'n zooitje dat ik heel eerlijk gezegd niet alle chakra's terug kan vinden. Dit spreekt boekdelen denk ik. Martine...we gaan door toch? Of wil je niet meer met deze chaoot.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Je hebt ze gewoon op een hoopje gegooid Yvette. Het ziet er in ieder geval heel mooi en kleurrijk uit.
En of ik nog wil?
Oh ja, als je dat maar weet. Ik heb er van genoten. Maandag gewoontegetrouw weer een ............................ we zien wel.
XXX

fontainefleurie zei

Van Pieter Navis-weblog Argusoog. Maar volgens mij heb ik in het boek van Eckhart Tolle ook zoiets gelezen. Ik citeer Navis "Maar chaos zelf is m.i. niet chaotisch. Chaos is berekend, efficiënt, transformerend en vernieuwend. De chaos kan zonder de orde. Althans zo lijkt het. Want waarom zou er in deze wereld - waarin alles wel een duale tegenhanger kent – geen evenwicht zijn tussen orde en chaos? Kijken wij naar de natuur, dan lijkt alles op het eerste gezicht heel erg chaotisch ingedeeld. Kijken wij echter beter, dan zullen wij de prachtige orde en samenhang van de natuur herkennen"

Jij bent gewoon een brok puur natuurrrrrrr! -xD

Anoniem zei

ik weet zeker dat dit "chaootje" in deze chaos weer veel inspiratie gaat vinden :)
geniet van wat je maakt en de samenwerking met anderen
en leg voor jezelf je latje niet te hoog
er is niemand die dat van je vraagt, behalve jijzelf ;)

ps een brokje inspiratie vond ik nog voor je hier :)
http://jannekeschadee.web-log.nl/jannekeschadee/2008/12/violet-week-1.html

Anoniem zei

Je leert vanzelf met een chaot omgaan toch.

Lvoe As alwyas
Di Mario

MariecusBruyn zei

vanuit de chaos komt vernieuwing, Yvette. Misschien kunnen jij en Martine elke week een guerilla filtwork laten zien? :) knipoog

Anoniem zei

Kijk, zó zou het er nu bij mij
waarschijnlijk ook uit zien!
Maar het is wel heel kleurrijk toch? En er kan nog heel veel mee worden gedaan!

Groetjesss,
beuzeblaadje

Anoniem zei

"Wij zullen doorgaan"
Ramses Shaffy.

Anoniem zei

soms is chaos nodig om de zaak weer op de rit te krijgen.
ik mis in je kleurenkluwen alleen het fel oranje.
toch nog een chakra, dat extra aandacht wil?:)))

kruidje zei

OOk dit vind ik kleurrijk hoor.. het zegt niet dat je chaotisch bent, maar dat het bij jou mag stromen!!