dinsdag 23 december 2008

be yourself there plenty of others

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Eigenlijk is dat het gemakkelijkste wat er is, gewoon jezelf zijn.

MariecusBruyn zei

groot gelijk!
'k Begin er steeds minder aandacht aan te besteden aan hoe anderen zouden willen dat ik ben en wat ik niet waarmaak. Ik kom steeds dichter bij wie ik wel ben. En dan moet zo'n mooi wolleke erbij... mmmm, genieten!

Unknown zei

Yvette, when I enlarge this picture, I just want to roll in this stuff!!!! It looks so very earthy, organic, like forest like tree like landscape seen from above!

Anoniem zei

Wat een prachtige tinten heeft dit vilt weer!
Is het dan mogelijk een ander te zijn?
Je zou hooguit een ander kunnen willen zijn en dan ben je toch degene die dat zou willen zijn. Lijkt me gecompliceerd. ;-))

Anoniem zei

Helemaal mee eens, pfff, er zullen toch eens mensen zijn die mij na doen. Ik denk dat het voor de wereld al zwaar genoeg is als er één Di Mario is.

Love As Always
Di Mario

Jennie zei

Mooie tekst Yvette! En een prachtig 'lappie'.

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik ben helemaal akkoord met jou, yvette!

wat een warm kunstwerk heb je weer gemaakt?

ik wens je gezellige kerstdagen!

t zei

And if they don't like you being yourself, tell them to go jump in the lake. Just be Happy....
xt

Anoniem zei

AMEN!

:-))))))

XXX