woensdag 24 december 2008

fijne feestdagen!


In de diepte van de stilte ligt de liefde

21 opmerkingen:

Anoniem zei

En ook voor jou, mijn lieve Yvette, omdat dit eigenlijk mijn enige wens is die ik iedereen toesturen wil:

Imagine there's no Heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today

Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace

You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one

Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world

You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one
© John Lennon

Maak er een wàrme tijd van schat van een meid!

Anoniem zei

Jij ook hele fijne dagen schat, er wordt aan je gedacht zo van tijd tot tijd in die lange rij van mensen aan wie ik even extra denk op deze dagen ;-)

Blessed Be
XXX

Corrieneeltje zei

Lieve Yvette, ik wens je troostvolle, liefdevolle en warme Kerstdagen toe.

Anoniem zei

Jij ook nog een hele fijne en plezierige dag.. laat het leven stro0men meid.. het heeft zoveel goeds in petto

Anoniem zei

.
Imagine there's no Heaven

Heerlijke song!
En ik snap wat hij bedoelde,
maar
ik blijf hopen op een hemel...

You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one

Wees lief voor jezelf Yvette.
En ook voor de anderen.

Zalig Kerstmis!

Anoniem zei

Van harte liefdevolle dagen met muziek en zalige stilte, een stilte die weer zoveel meer en anders biedt dan elke roep om aandacht en saamhorigheid. Tot gauw weer.

adelheid zei

Wat een prachtige foto Yvette... De oorsprong de geboorte de hergeboorte het mysterie de plek waar geen woorden meer zijn dus waarom babbel ik zo? Ha ik weet het : om je heel veel warmte en liefde toe te zenden! "In de diepte van de stilte ligt de liefde"... dank voor deze meditatie alweer...

curieuzeneuzemosterdpot zei

't is zonde om aan dit log woorden te gaan geven.

alles is gezegd!
er ligt zoveel kracht in dit log!

toch wil je jou en je liefsten een overheerlijk en liefdevol kerstfeest toewensen, yvette!

amy zei

ik wil je ook nog even een hele goede kerst wensen
liefs

t zei

Happy Holidays to you too Yvette!

Anoniem zei

Ook een mooie kerst voor jou.

Love As Always
Di Mario

Anoniem zei

Heel fijne kerstdagen
XXXm

Catharina Maria zei

alle goeds en liefs van mij , Rini

Anoniem zei

jij ook nog een mooi vervolg van Kerst, warmte en liefde..
Maryan

Anoniem zei

Yvetteke, ook ik ben blij dat ik je ken!
Jij bent creatief en gevoelig, een MOOI mens dus, en het is altijd hartverwarmend jou te lezen en je knappe kunst te zien...
Voor jou:

De verste grenzen en onbegrensd hierin een mens,
dat is mijn basiliek.
Ik snijd de profielen der doden;
ik verstoor het evenwicht en ik herstel het;
ik weet dat degeen die een pijl is van mildheid,
doel treft. In grove trekken
is dit mijn erfenis. Ik schuw de secte
en zie de anderen. Uit noodzaak
onderzoek ik het heelal.

Maar moeilijker dan dit te verstaan
is te verstaan de stem die men altijd opnieuw moet kiezen.
En moeilijker dan leven
is niet af te wijken van die stem
en het geduld te leren.
© Hans Andreus

Anoniem zei

Warme groet en veel liefs

Aponi

Anoniem zei

@Yvette:

Liefje, je kado en mail ontvangen, fantastisch! Mijn hartewens in het mooie tasje gedaan.

Rust en inkeer, een Zalige 2e-de Kerstdag voor jou, al weet ik dat het je anders gaat momenteel. Je bent dapper, de stilte en de liefde, das helend en levengevend, idd.

X


Isolde*

Mieke zei

A Merry Christmas to you Yvette:O).

Anoniem zei

Gisteren bij de 'windjammers' was er een kerstmarkt en er stond een "Viltmadam" bij ik heb er foto's van genomen en zal ze opsturen , misschien interessant voor je . Prettige feestdagen Yvette.

Anoniem zei

wat mooi!!! Dàg mooi mens!!!
Duizend knuffels.....colourfullflowergirl

Anoniem zei

In de diepte van de stilte ligt de liefde.....Ik hoop dat je veel stilte mag ervaren Yvette maar nóg meer liefde. Nú in deze laatste dagen van het jaar en in de jaren die nog komen!

Liefs,
beuzeblaadje