zaterdag 20 december 2008

gewoon leuk, lekker flauw

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve oen (want zo noemde ik je al)
Geld heb ik niet
Alcohol krijg je niet
Benzine is te duur (zie boven)
Tegoedbonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja, die stuur ik je bij deze. Zeven stuks want met dat getal hebben we wat:
1 bon voor koffie bij mij thuis.
1 bon voor een dagje samen vilten.
1 bon voor middagen lang samen gek doen.
1 bon om samen te lachen
1 bon om samen te huilen
1 bon om je te troosten
1 bon voor mijn levenslange vriendschap.

Dat allemaal voor 2009 en voor nu alvast een heel fijn weekend
XXX
Martine

MariecusBruyn zei

http://fotos.marktplaats.nl/kopen/4/d6/jcg7d1C91U8bDI5eF/MdBA==.jpg
en
http://www.drugs.ie/fs/img/drugs/alcohol.jpg
en
http://www.danscartoons.com/car36.jpg
en ten slotte nog
http://www.bouwschool.nl/content/bouwschool/images/image/voor_geld.jpg
Maar is een knuffel ook goed?
Die mag je hier persoonlijk komen halen, of ik kom hem zelfs brengen :p

Anoniem zei

Ik stuur altijd alleen maar liefde.

Love As Always
Di Mario

Anoniem zei

Amaai, dat manneke ziet er een beetje feltig uit

curieuzeneuzemosterdpot zei

;-))

2008 is nog niet voorbij, er is dus nog hoop? :-))


dankjewel voor je woorden vol hoop en vertrouwen, yvette!

Anoniem zei

Geen dank.
Geniet er maar gewoon van ;-))
Ja gewoon leuk!

Anoniem zei

Alcohol
De drank waarmee de mens zich laaft
Heeft menigeen aan zich verslaafd
De alcohol, die ons verdooft
En zelfs van het verstand berooft
Dat is de vijand op deze aard
Die mij de meeste zorgen baart
Maar 'k zal mijn weerzin overwinnen:
Zijn vijand moet men óók beminnen!
© Theo van de Leur
*wink, big smile*
Héérlijk spotlogje Yvettekelief, ik heb er van genoten!
Maar ook van je superlieve reactie genoot ik, jij stak me een riem onder het hart, dank je wel! En ontzettend blij dat je mijn wijze van reageren appreciëert!

Anoniem zei

whahahahahaha oh deze is zoooo gejat en gaat aan de mail, lol.... helemaal super hoe flauw ook!

;-)

XXX

Anoniem zei

whahahaha
jawel hé, hij gaat de wereld rond maar hij is wel leuk ja, en héél erg flauw, maar leuk:-))

Unknown zei

Looking forward to wonderful surprises from Y&M next year, yeah:)
love
Andrea
thanks so much for your comment on "Tango", sure you can take it as an inspiration, I'll be honored,
have a great Sunday
andrea

Dees zei

hihi Hij blijft leuk he?
zie je gauw!kus Dees

Anoniem zei

Whahahahahahahaha kijk dat is nog eens een kerstkaart.
Ik denk dat ik hem meepik als je dat niet erg vindt

grts Haba

Anoniem zei

:-D!

Anoniem zei

ik denk dat dit log eindeloos gejat en gekopieerd gaat worden:)))
prachtig:D

Mieke zei

Haha deze heb ik op mijn werk rondgestuurd!!!Kijk eens op mijn blog of ik goed gevild heb :O).

Anoniem zei

Een raadseltje voor jou lieve Yvette, nàdat je de gevraagde kadokes kreeg:
ik wankel op twee
benen; maar hoe loopt een rups,
met zoveel pootjes?
© Dirk Couprie
*wink, big smile*
Probeer jij er een fijne dag van te maken, als aanloop van een superdeluxe feestweek?

adelheid zei

Awel 't is goe komt er ieenen drinkn
maar de beste wensen voor 2009 (vrede in je, rondom je) krijg je er bovenop! Een prachtig jaar toegewenst Yvette!

Anoniem zei

LOL... ik zal er voor volgend jaar aan denken!!

Je fleurt mensen op met je bericht!!

Anoniem zei

Yvette,

Ik hoop maar voor je dat alles of veel van wat je wenst en niet uitkwam in 2008 nu toch in 2009 uit zal komen.
Daarnaast wens ik je toch nog fijne feestdagen en een heel goed en gezond 2009 toe.

groetjes,

jeer

Anoniem zei

-gniffel!-
:)
I like it! :)