woensdag 10 december 2008

overgave




Overgave, het moeilijkste, het laatste.................

25 opmerkingen:

Anoniem zei

ik moet lachen, zo moeilijk is het niet, geef je over, begin klein, geef je over aan de mooie momenten, je overgave zit al in je werk, en dan breidt je langzaam uit naar andere overgaves ;-)

that's the secret!

XXX

fontainefleurie zei

een zee zo stil dat het bijna oplost in niets (naar een vrije vertaling van Tolle) - je kunt het.. xD

Anoniem zei

Land-Artesque"
Een prachtig beeld.

Unknown zei

Wonderful picture:)
You work looks like something, the ocean could have swept upon the beach, something which has grown in the deep sea, or something made by the creatures in the sea which they now like to give us as a gift!
love
Andrea

Andrea and Kim zei

This blog is so beautiful. I do not speak Dutch, but the photographs (and some translation) and your felt work have captured me with their beauty. I will surely visit you again.

I come to you via Andrea's blog.

Just Me zei

Overgave!

Inderdaad, het moeilijkste… voor mij althans.

curieuzeneuzemosterdpot zei

dat is inderdaad heel moeilijk!

je moet zoveel loslaten maar ..

je krijgt dubbel zoveel in de plaats!

veel succes, yvette!
ik weet dat jij het kunt!

Anoniem zei

Loslaten
Afscheid Toe,
ssssssluit de rits
in het zzzzzzzzzzzand
laten gaan moet ik jou toch
zzzzzzzzzeg mij nog
wie
boetseert de klei?
uit voorbij
tot wat jij bent geweest
aan wie moet ik jou laten?
L O Ssssssssssssssssssss
L A T E N '
© Marietje Lemmens
Doén lieve Yvette, ik wens je heel veel sterkte toe...

Anoniem zei

Het is niet moeilijk, je moet het alleen doen. Maar dan kun je er ook van genieten ook.

Love As Always
Di Mario

Anoniem zei

Overgave... het is zo heerlijk en ik vind het ook belangrijk om daar mijn rem af te halen..

Anoniem zei

Ik heb er ook moeite mee Yvette, loslaten..maar heb het idee dat ik het toch steeds beter durf..

liefs Maryan

Anoniem zei

Overgave- tja ...
Een gave!

Anoniem zei

geef het tijd yvette, dan lukt het zo net zoals het mij lukt:-)

xxx
klaproos

Anoniem zei

ik zal hem eens opzoeken.
ik heb haast eenzelfde foto met ikzelf op zo'n paal bij bloemendaal.
het was een heerlijk ervaring, los van de grond,van de wereld, m'n armen zijwaarts, gedragen door de elementen.
losgelaten, overgave......

Corrieneeltje zei

We oefenen ons hele leven om onszelf uiteindelijk ten laatste over te geven aan het leven hierna. Ook die oefeningen zijn soms heel moeilijk, maar het maakt ons wel steeds sterker voor de laatste grote overgave.

Anoniem zei

Huggggssss.....

Anoniem zei

Lieve meid, ik hoop dat je overgave niet zó ver ging dat je je hoofdje niet van het kussen kon halen *wink, big smile*
Sterkte Yvetteke!

Anoniem zei

Ik kom je even een goedemorgen wensen en je vertellen dat ik me overgeef aan een zonnige vrijdag.

Anoniem zei

Hallo Yff xx

Overgave schept ook zo`n heerlijke rust

Prachtplaat weer xx

Heb een blogplaat gemaakt
voor de feestdagen, kan hem hier
niet plakken, staat op de blue moon voor je

Lots of liefs
La Luna xx

adelheid zei

Ik geef me over
aan de schoonheid
van jouw foto's en teksten
Yvette, thanks for your being!

Dees zei

"Het laatste?...en dan?"
Begin je gewoon weer opnieuw?
Anders ben je toch weer op zoek naar iets.Ja naar overgave,gewoon vertrouwen hebben dat het gaat zoals het gaat.Als je er te veel over na denkt zit je weer in je hoofd en dat is volgens mij net niet wat je bij overgave moet hebben.Vertrouwen is volgens mij het grote goed in deze.Maar ook dit is weer persoonlijk (of toch weer niet...zucht vermoeiend!)liefs Dees

Anoniem zei

Hey hey... volgens mij lukt het je.
Een roosje uit Puntland!

Anoniem zei

Het laatste en hopelijk een heel leven lang. Maar wel aan het juiste ;-))

Anoniem zei

"Overgave"....inderdaad soms zooooo moeilijk! Maar heerlijk als je zo ver bent en er aan toe kunt geven!

Groetjesss,
beuzeblaadje

t zei

Hmmmmmmmmmmm the ocean......... smell the air....... hear the waves......