zondag 2 oktober 2011

felt united in traffic jam



Wat een kralen, van over de hele wereld kwamen ze binnen.

Lots and lots of beads came in from all over the world.

Lots of people from all over the country would come over to have a real beach bead  party...BUT......when it's a really sunny day, a sunny warm oktober day, lots of people supposed to come to the beach. National warnings to take the train, bus , bike or otherwise but no car.   
Het zou dus voor mensen van ver weg geen doen zijn om in de file te staan en ik heb gewaarschuwd niet te komen. Jammer want het was heel rustig op de weg. Niet op het strand, daar was het heel erg druk.
 So there were lots of interested people who wanted to touch the beautiful felt beads. The aaah's and oooh's were countless.                                                                        
We had a very nice day with Dorie http://fiberfusing.weblog.nl and her family, more blog people from the neighbourhood , spoiled by Dorie with her famous wraps.

I feel so happy and want to thank all of you who made the felt united day, an event I never forget.

25 opmerkingen:

vilterietje zei

wow yvette, wat ziet het er gezellig uit! jullie hebben er echt een felting feast van gemaakt en alle kralen komen even mooi tot hun recht. zelf heb ik heerlijk bij mijn zoon en schoondochter in de tuin zitten genieten van het mooie weer. in gedachten vaak op het strand:)
dank je wel voor de prachtige foto's, fijne zondag en tot...:)

... zei

Zowheej Yvette! Fantastisch, wat een project en wat mooi en vrolijk en fleurig en opbeurend!!!!
Prachtig!!!

Miriam zei

Wat ziet dat er mooi uit, helemaal GEWELDIG!!! En dan nog van dat heerlijke weer, beter kon niet.

Groetjes
Miriam

Emmy zei

wat een feest om al die pracht te zien en wat een geweldig mooi weer erbij een heel mooi project
liefs Emmy

Els zei

Nou Yvette het ziet er geweldig uit! Wat een super-weer voor zo'n evenement trouwens !!! Van rood naar blauw was bij jullie in ieder geval zeer geslaagd! Geen wonder "you felt united"!

Tammie Lee zei

wow wow, awesome to see.

curieuzeneuzemosterdpot zei

wat een succes, yvette!!!

het ziet er fantastisch uit!!

ik ben zo blij voor jou!! :-))

Martine zei

Wat hebben jullie er een geweldig feest van gemaakt Yvette, het ziet er fantastisch uit.
Oh wat was ik er graag bij geweest............
XXXm

Katie zei

What an amazing event! wonderful!

Marjolijn. zei

Wat een feest meis, dat het allemaal zo goed geslaagd is, tot en met de zon.
Heerlijk voor je..!!
Vandaag nog lekker nagenieten hé.

Lutje zei

dat lijkt me een reuze project, van alles te zien, dat is het leukste...

gerdaYD zei

Een fantastisch project en dito dag! Ik ben zo blij voor jou lieve Yvette, dit is een opstekertje van formaat hé?

danique zei

Wat zul jij genoten hebben, van alles, de mensen, de kleuren, de zon!

Lieve kus

Yvette zei

het reageren bij sommigen van jullie gaat niet....balen maar het zal wel goed komen ooit.

danique zei

Lieve Yvette, jij bent één van de weinige blogspot bloggers waar ik nog wel reagerenb kan, vooral blogspot werkt voor geen meter meer!

Liefs

klaproos zei

dat ziet er héél erg feestelijk uit uvette,
heerlijk voor je,

merel zei

prachtig om al die kralen te zien, daar zou ik wel kunnen rond kuieren

colourfullflowergirl zei

Hier word ik nou zo helemaal blij van......En dat mijn kleine bijdrage er ook tussen hangt..wauw!! Yvette, ik heb een nieuw weblog. Met de oude zijn zoveel problemen. Ik ben bang dat tie ook helemaal weg is...jammer!!!
Mijn nieuwe web-log: www.colourfull-flowergirl.blogspot.com

ria39 zei

een schitterende collage van een even
schitterende dag, vermoed ik.

liefs,
ria39

Anya zei

Zo te zien was t een schittterende dag :-)
Een groot kleurenpracht !!!

knuffels van ons
:-)

Penny Berens zei

Finally able to get here, Yvette. What an amazing day....would have loved to have been there.

Anoniem zei

ziet er supertof uit!

Heather Woollove zei

Oh, what a wonderful project!! I love the photos of your special Felt United day!! XXO-

t zei

Great to see the beach beads on the beach yvette, what a fantastic day.

xt

elly zei

Ik ben een tijdje niet geweest Yvette, maar heel bijzonder om te zien hoe een ongeluk uit kan groeien tot zo iets geweldigs.
Met alle respect geweldiog wat je hebt gedaan.