dinsdag 10 september 2013

de HUNK van de OK/ER





Dit is natuurlijk mijn hunk maar vrijdag had ik de HUNK van de OK die me waarschijnlijk,  ( van hem mag ik nog niet juichen ) van mijn pijn afgeholpen heeft. Het is tijdelijk want het weefsel dat op de zenuw drukt,  wordt weer groter maar nu.......als dit toch eens blijvend zou kunnen zijn........
 afkicken van de morfine, conditie opbouwen en ik kan weer veel meer!

 beetje verven
           beetje vilten
beetje spiritcloth
en een beetje boel ...
dingen doen met Das en de drie
zwarten......................





13 opmerkingen:

Truus zei

Lieve Yvette, ik duim voor je!
Lieve groet, Truus

Martine zei

Lieverd ik hoop en wens het zo voor jou. Je leven zou nog mooier worden!
XXXm

Marjolijn. zei

Ik hoop het zo voor je...!!
Xxx M.

klaproos zei

ohhh yvette ik hoop het toch zo ontzettend erg voor je,

xxx

Helena zei

en ik hoop natuurlijk mee :-) *dikke knuffels*

christiene zei

Dat is wat ik jou gun Yvette...
Wat een prachtige foto van jou drie zwarte
Een groetje Christiene.

... zei

Oh mens, Yvette, dat wens ik toch zo voor je! Een hele dikke knuffel,
Anja

elly zei

Geniet maar van deze momenten die hopelijk meer dan momenten worden.

antArtiste zei

A big hug Yvette!
Dox

Lutje zei

eerst afkicken en dan gaat alles beter, je conditie zal wel vlug beter zijn met je geliefden om je heen

A van de Aa zei

Niet te vroeg juichen, maar dit is toch mooi meegenomen en geniet ervan, en wie weet juichen over een tijdje .....

די מריו zei

Ik hoop dat ze voor je kunnen doen wat nodig is om heerlijk door het leven te kunnen gaan. Het is je gegund.

Love As Always
Di Mario

gerdaYD zei

Ondertussen gaf je al wat meer uitleg op je volgende log. Maar mijn lieve Yvette, wat een lijdensweg... ik hoop uit de grond van mijn hart dat er aan kan geremedieerd worden en de pijn tenminste iets zal afnemen met de juiste behandeling!