vrijdag 13 september 2013

YOGANANDA

 
Let my soul smile through my heart and my heart smile through my eyes, that I may scatter rich smiles in sad hearts 

          
   jij met je verdrietige hart
ik wil je mijn glimlach geven
de glimlach die mij is gegeven
die mijn hart heeft bereikt
door mijn ogen straalt
naar jou
 
ik ben ook verdrietig..........na sport-fysio kreeg ik de pijn weer in de volle hevigheid terug. Ik heb geen feeling met mijn lijf, ga snel over mijn grenzen heen...maarrre ik deed echt voorzichtig dacht ik...in oktober weer naar het ziekenhuis, de hunk van de ok zegt dat hij het nog grondiger gaat aanpakken.
 
 
pain is back

17 opmerkingen:

christiene zei

Ha Yvette,
daar word je ook verdrietig van elke dag pijn.
En hoop voor jou dat wat de hunk zegt de pijn mag verminderen.
En wens je sterkte een knuffel liefs.
Christiene.

Anoniem zei

Lief wat waanzinnig kut dat je pijn weer in alle hevigheid terug is, hoop zo voor jou dat welke Hunk dan ook de juiste niet opiatenvorm vindt om jou te laten leven op een leefbare wijze!!!

Liefs
Danique (explode.skynetblogs.be)

Marjolijn. zei

Dat is ook balen, lieve meis.
Hopelijk vinden ze snel een goede combinatie.

klaproos zei

ohhh goshh yvette, da's balen voor je, ik help je duimen, ...
dikke duimen de lucht in,
OT
als je modereren voor logs ouder dan een week invult vang je alle spammers en kan de code gewoon in de prullenbak:-)
bij mij werkt het als een tierelier en kunnen we weer normaal reageren bij je, de code is haast niet te doen yvette,

Els zei

Aai wat ontzettend vervelend !
Het zou best wel eens gewoon goed mogen gaan ! Sterkte Yvette

gerdaYD zei

Oei mijn lieve Yvette, het gaat dus nog steeds niet beter met jou... die voortdurende pijn mat af en ik hoop zo dat ze de volgende maand daar wat aan kunnen verhelpen! STERKTE meid...
Toch fijn dat je ondanks alles weer even boven water kwam bij mij, ik heb je gemist hoor!

Helena zei

Ach lieve Yvette, ik hoop zo dat er een goede oplossing komt voor je zodat je minder pijn mag ervaren en daardoor minder moe en verdrietig kunt zijn. Keep the faith en ik duim heel hard voor je. xx

Anoniem zei

shit shit shit

Yvette zei

klaprooske...ik heb je raad opgevolgd en ben benieuwd

Haba zei

Jasses Yff, weer terug die pijn, het is om stapel van te worden, in een ander blog van je las ik nog dat het wat beter ging, nu al weer voorbij die periode.
Sterkte meis, ik was al een tijd je blogjes kwijt, maar hier kruisen de paden weer.
Ondanks pijn, toch een goed weekend gewenst XX

A van de Aa zei

Dus toch iets te vroeg gejuicht, kijken wat de grondiger aanpak voor resultaat zal hebben. In ieder geval sterkte.

merel zei

Dat voelt niet goed hé ... hopelijk kunnen ze je vlug wat beter helpen. Ik duim alvast

Penny Berens zei

And a beautiful soul you have too. You are so brave. Take care.

Marja zei

Sorry to hear that. Wish you lots of strength and send you light and love
Take care my dear

Haba zei

Hallo Yff, hoe gaat het nu? Is de pijn een beetje te harden of is het weer helemaal mis?

IK wens je toch al een prettig weekend toe, maak er wat van als dat je lukt.

es zei

... en het resultaat van vandaag is terug te zien op mijn blog, getiteld: les trois vierges

***

ria zei

Zo verdrietig voor jou, dat de pijn altijd opnieuw opduikt.

Ondanks alles blijf je glimlachen
en om anderen geven.

Mag ik zeggen: gedeelde pijn is halve pijn,
en gedeelde vreugde, dubbele vreugde.

Ik deel jou van mijn vreugde.
Na 2 jaar gezondheidsperikelen ben ik er weer, niet zoals daarvoor,
maar goed genoeg om niet te klagen.

Ik geef je wat van mijn hoop en vertrouwen en een dikke knuffel.

Sterkte Yvette, ik denk aan je.

ria39