donderdag 3 oktober 2013

dag liefste mooiste meisje van de wereld....dag Tovke........




 

15 opmerkingen:

Mapi zei

Ach lieverd wat een verdriet .....

christiene zei

Heel veel sterkte Yvette in jou in mens groot verdriet.
Christiene.

Martine zei

ach lieverd wat een verdriet...........
XXXm

klaproos zei

twee armen om je heen sla,

och vrouwke, toch, ik voel met je mee,
als je aan tov gedacht hebt, ben je een ster,

dikke kus,

xxx

Marlou zei

Ach nee... het is echt waar...
Tovke is naar de eeuwige jachtvelden.

Maar weet wel: ze had het liefste en beste baasje van de wereld...

Ze heeft een heel mooi leven bij jou gehad.

Dag lieve schat... sterkte...
Ik denk aan je en aan Tov!

XXX, Marlou

Marjolijn. zei

Och meissie toch...
Sterkte, en XXX

Helena zei

Lieve schat, natuurlijk weet je dat ze het geweldig heeft gehad bij je, de juiste beslissing is genomen, maar dat maakt het verdriet even niet minder... hele dikke knuffel en laat je warmen en vasthouden door de lieverds om je heen xx

A van de Aa zei

Sterkte XXX

jeer zei

Yvette,

Spijtig dit te lezen, afscheid moeten nemen van wat je dierbaar is doet pijn. Ik wens je veel troost en kracht toe.

Lieve groet,

jeer

gerdaYD zei

Heel veel sterkte gewenst lieve Yvette, afscheid nemen van een geliefd huisdier doet zo'n pijn...

es zei

Wat zal je haar missen. Ik wens je veel kracht voor de komende tijd.

Haba zei

Heel veel sterkte Yff, ik heb zelf mijn jongste katje in april in moeten laten slapen en ik mis haar nog steeds heel erg.
Tov is ook een meer vol tranen waard.
Liefs en een knuffel van mij XXX

די מריו zei

Ahhhh. Tov. Wat sneu. Sterkte met het verdriet.

Love As Always
Di Mario

Anoniem zei

ik wens je sterkte Yvet

Anoniem zei

Nogmaals sterkte