zondag 10 november 2013

community garden

Het is altijd geweldig als een " webbie " een post voor je schrijft

deze keer schreef Fresca iets heel moois waarin ze volgens mij suggereerde dat wij, bloggers, ieder een bloem van een grote gemeenschappelijke tuin zijn
voor mij voelt dat inderdaad zo..........


                                                                                                                     .

always a big surprise when a "webbie" does a post for you

this time such a lovely post from Fresca and what really ment a lot to me was the term

community garden

does it mean.............we all are flowers from the www united in a big beautyful  garden?
for me YES

so thanks  Fresca and thanks all you fellow flowers for everything 

( you know what)


From the community garden,
for Feathers from Heaven, whose wonderful dog Tovke recently passed away...


  


11 opmerkingen:

Lutje zei

dat ieder een bloem van een grote gemeenschappelijke tuin zijn, dat is een hele mooie gedachte...

Haba zei

Wat een mooie gedachte is dat, samen een tuin met heel veel verschillende soorten planten erin, van distels, tot viooltjes.
Ik wens je een fijne zondag toe Yff

klaproos zei

dat is heel erg lief en vriendelijk van haar,
zo'n mens kun je wel in je vriendenkring een gouden kroontje op zetten:-)

xxx

Marjolijn. zei

Mooi...!!
Goede start van de nieuwe week meissie...!

Marlou zei

Ach, wat lief van haar.
En wat een mooie gedachte.
Zo is het toch ook?!
In feite zijn wij zelfs ÉÉN!!
dag lieffie... heb het goed vandaag...
XX, Marlou

.

Fresca zei

I love your red leaf photo too---we are all connected!
XO

merel zei

een heel mooie gedachte is dat

Marlou zei

Dag blommeke...
Dikke pakkerd van Marlou

.

Helena zei

Wat lief!

Danique zei

Bloggen vind ik eigenlijk veel leuker dan dat F^cking FB waar veel te veel slopende zeurtijd in gaat zitten en bloggen is zachter, liever en diepgaander. Dus voel me zeker een Bloem.

Liefs

es zei

... dan zou ik graag de brandnetel willen zijn die door de tuin heen woekert...