dinsdag 30 december 2014

VUURWERK


kijk uit met vuurwerk ALSTUBLIEFT !!!!



foto van www ....

6 opmerkingen:

... zei

Helemaal mee eens!

Marjolijn. zei

Ik besteed er geen cent aan...!
Fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar...!!

Lutje zei

ik steek geen vuurwerk aan....
* * *
Je kunt 2015 beginnen,
met een heel erg mooi gedicht.
Maar het mooiste, vind ik altijd nog:
Begin het met een blij gezicht!

Helena zei

Ach gossie... die lijkt om een bouvier die ik jaren geleden heb gehad :-)... hier alleen een pakje sterretjes en dan nog in de achtertuin met Mies veilig voor het raam. Wens je een hele mooie oudejaarsdag Yvette xx

klaproos zei

dit is wel een heel komische foto yvette,

ik zie me al staan,

gelukkig is het morgen weer allemaal afgelopen hé.

wij allemaal hartstikke blij :-)
een fijne jaarwisseling gewenst

xxx

Mapi zei

Lieve Yvette, fijne Jaarwisseling.
Nee geen vuurwerk hier , veel te gevaarlijk !

Liefs, Warmte en Geluk

Mapi