zondag 3 juli 2016

het liefst een zwarte kat .....3 juli


mam, toen je 70 werd en nog in het Zuiderhofje woonde gingen Das en Tof 70 schelpjes  voor je zoeken op het strand.

mam, toen je 80 werd en in de Bodaan woonde had je wat je noemt " je dag niet" en gingen alle plannetjes die we met elkaar gesmeed hadden niet door.

mam, nu vandaag zou je 82 geworden zijn en woon je in elke bloem ( liefst roze ) ben je elke kat ( liefst zwart ) en stel ik me je voor als deel van een groter geheel dat bestaat uit liefde.

maar ik mis je wel

( voor ingewijden....de telefoon niet...)

                                                                        


15 opmerkingen:

klaproos zei

Missen blijf je altijd doen, maar als je haar overal kunt zien... ben je een rijk mens,
dikke kus,
<3

Patsy zei

Bijzondere en waardevolle ervaring lieve Yf

Patsy zei

Bijzondere en waardevolle ervaring lieve Yf

די מריו zei

Het blijft altijd moeilijk. Maar je mag er altijd aan denken.

Love As alwyas
Di Mario

vrouw Hommel zei

wat heb je dit gevoel weer prachtig mooi weergegeven en ik kan mij het gemis zo voorstellen

Marjolijn. zei

Mooi geschreven meis, de pijnlijke kantjes worden minder, maar het gemis niet.
Ze blijft in je hart zitten.

Nancy zei

Yvette~ These feelings, so real can overwhelm at times. I remember well. Even 8 years later, there are moments when missing my mama is huge. Big Love to you in your times of missing.

Mapi zei

Mooi Yvette, moeilijk hè ...

Helena zei

Prachtig geschreven Yvette en ik (her)ken zeker gevoel op deze dagen met een bijzonder randje... Dikke knuffel xx

PRAATHUIS zei

Bonjour Yvette,

ja, die telefoon...
Toevallig weet ik het en kan ik me voorstellen, dat je dat totaal niet mist
Maar de originele persoonlijkheid die ze was met die mooie kleren.
Dat is een mooie herinnering...
Hou vast, maar laat ook los...!

groetjes van Marlou

willy zei

heel herkenbaar Yvette

prettige dag

christiene zei

Yvette,
mooie herinneringen blijven
voor altijd in je hart.
liefs groetjes Christiene.

Els zei

Dat missen blijft meid !
Maar ze is in zoveel andere dingen

(wat meer rust ook)

A van de Aa zei

En in je hart zal ze altijd terug te vinden zijn.....
Sterkte met deze dagen.

fotorantje zei

mooi als je haar overal kan in terug vinden