donderdag 27 april 2017

koningsdag 2017


op koninginnedag/ koningsdag plaats ik meestal fotos van mijn oranje viltslinger 
elk jaar komen er weer nieuwe dingetjes bij want het is zo leuk om op vrijmarkten gekke figuurtjes te scoren en die er op te naaien

vrijmarkten afgaan kan ik niet meer maar mijn vriendin is de zolder aan het opruimen en daar komt toch nog wel gek oranje spul vandaan


lang is de slinger al hè.....


bedankt voor het begrip dat jullie hebben voor mijn depressie die dit jaar wel heel intens is en lang duurt.

dag dag

10 opmerkingen:

Lutje zei

soms heeft alles gewoon tijd nodig
ik hoop dat je je vlug beter voelt
Eén @->- voor jou

Martine zei

Lieverd het doet zo goed je hier te zien..............
Met een oranje slingertje!

A van de Aa zei

Het zal niet langer duren dan dat het duurt....

Nancy zei

We're here Yvette. Take all the time you need and take good care.
xoNancy

grace Forrest~Maestas zei

your garden is talking to you

love...

fotorantje zei

was het maar zo eenvoudig als dat je van deze vrolijke kleur je beter zou voelen
hopelijk kan je vlug wat lichtpuntjes ontdekken

Helena zei

Gun jezelf ook de tijd lieve Yvette, het is jouw tijd! xx

Ms. zei

Hi dear one
Don't Worry Everything's Gonna Be All right....BOB Marley
https://youtu.be/nx8LYGtQdDs

willy zei

neem er je tijd voor Yvette

ja kan dit niet forceren

groeten

ria zei

Ook ik was in het verleden een aantal keren onderhevig aan depressies.
Omdat ik mijn zegeningen ben beginnen tellen, in plaats van mijn verdriet, ben ik nu een blije en dankbare mens.
Daarmee bedoel ik niet dat jij dat niet zou zijn, want voor iedere mens is het anders. Maar dat de goede dingen die we toch ook ontvangen ons sterker kunnen maken en minder bedroefd. Dat wens ik je van harte.

Je foto's tonen toch mooie, kleurrijke dingen, geniet er van.
Het blad van de "vrouwenmantel" vind ik zo mooi.

Liefs en goede moed,
ria