dinsdag 18 juli 2017

Sightseeing

 
                             

elkaar ontmoeten en een vriendschap opbouwen  wordt mooi , als je allebei dezelfde kant op kijkt, als je elkaars interesses, passies, liefde, verdriet, kennis en onvermogen deelt.
je weet nooit hoe iemand gevormd is, 
als je dat kan onderkennenen ben je je er dus bewust van dat je niet kan oordelen.

wat een stichtelijke woorden weer.....yvette in de bocht, maar ja jullie weten niet hoe ik gevomd ben ....

nog een foto van de dromentas van Martine en een quilt in wording van mij.
alles geverfd met plantaardige verf van wat er in de tuin groeit ( mooie tuin hè) een gedeelde passie!










12 opmerkingen:

Anoniem zei

Een oordeel over iemand vellen is nooit goed.
Groetjes.

gewoonhannah zei

Mooooi! Je woorden en je geverfde droomtas!!
Groet Hannah

Ms. zei

ENGLISH
Oh Yvette what a pleasure to see you two and the lush garden.
You are beautiful.

Mapi zei

en wat een leuke vrouwen ...

Els zei

Wat staan jullie er mooi bij zo samen !!! ;-)
(tuintje is weer lekker vol !)

Tas en quilt worden mooi, Yvette (en Martine) !

Helena zei

Ik hoef ook niet alles (van je) te weten om het wel gewoon heel mooi te vinden wat ik zie :-). Wens je in ieder geval een heel mooi weekend Yvette xx

A van de Aa zei

Zelfs als je (een beetje) weet hoe iemand gevormd is kan je nog steeds niet weten hoe iemand gevormd is.....

Loop de laatste tijd achter de feiten aan met de blogbezoeken danwel met mijn aanwezigheid op het net....
Tot de volgende keer ??? maar weer .................

Mo Crow zei

what a great photo of you and Martine and love seeing the work!

willy zei

een blogje dat me vrolijk stemt Yvette

prettige dag

Lutje zei

die natuurlijke verven, dat vindt ik nog het mooist
al zijn die modellen supermooi
Eén @->- voor jou

jess zei

I love this so much. Your work warms my heart. <3

ria zei

mooie stukken, mooie mensen....

liefs
ria39