donderdag 26 april 2018

Rust in die kop

Het is te druk in mijn hoofd, zwarte wolken en nare gedachtes ......

Iets wat ik alleen zelf kan en moet oplossen.

Het komt wel weer goed maar nu even niet.Ik verwaarloos mijn trouwe webbies maar ik kom zo snel mogelijk terug! 

                                                                                                 


Sorry dear readers, My head is full off sad thougts and dark clouds .

I  will come back but first ,i have to concentrate on back surgery. 

 





                                                                                     

10 opmerkingen:

Lutje zei

soms kan je het ook van je af schrijven....
maar rust in je hoofd is absoluut nodig
Een @->- voor jou.

די מריו zei

Je moet het niet zien als een verwaarlozing naar ons toe, want als je rust nodig hebt, dan moet je die pakken, kun je het niet van je af schrijven?

Love As Always
Di Mario

klaproos zei



als ik iets voor je kan doen .....

zeg je het dan ?
xxx

Els zei

(neem de tijd .... wij zijn gewoon hier ...)
het beste !

willy zei

neem je tijd Yvette

overhaasting is nergens goed voor

Helena zei

Zorg goed voor jezelf Yvette... eerst jij... dan de rest *knipoog* xx

Walter zei

Heb het zelf ook meegemaakt en het kan soms even een eenzame strijd zijn.. Ik denk aan je!

A van de Aa zei

Sterkte ….

mirjam kakelbont zei

Houd vol, lieverd. Aan alles komt een eind, ook aan ellende. Probeer in het donkerste zwart een vuurvliegje te zien...
Ik wens je moed en vertrouwen ♥

Haba zei

Lieve Yff, je volgers redden zich wel, probeer eerst jezelf weer te vinden en denk maar vanaf de bodem van de put, is er maar één weg en dat is de weg omhoog. Sterkte , meer kan ik niet zeggen.