vrijdag 15 juli 2011

facebook, beachbeads and www.feltunited.com

Facebook kan verneukeratief zijn maar ook heel grappig.
Het gaat sneller dan bloggen maar daardoor bestaat de kans dat het bloggen op de achtergrond komt. Dat wil ik niet, ik mis mijn blogvriendjes. Toch is facebook handig voor grotere evenementen. Op de facebook site We Felt United  heb ik in het kader van het evenement op 1 oktober , mensen uit de hele wereld gevraagd mij een vilten kraal toe te sturen in de kleuren  rood- blauw -paars. Op de foto een aantal voorbeelden.......... van een dreadje of een lapje waar ik kralen van maak , een zelfgemaakte kraal of wat dan ook .
Zo is facebook leuk!

For the project  WE FELT UNITED  I used facebook to ask my friends from the felting world to sent me a bead that I can show as a large very large chain on the beach at 1 Oktober, with a little help of my friends.
The picture shows a couple of examples.....dreads I make in to beads, little feltcloths, or felted beads.
Facebook is tempting because it's quicker than blogging, but I miss my bloggies, so I'm going to be more at my blog.
This way facebook is super.

40 opmerkingen:

Martine zei

leuk idee Yvette.
as maandag is hier na lange tijd weer eens een viltdagje en je raadt al wat er dan gemaakt gaat worden?
XXXm

Geri Meftah Art zei

Zo heb ik facebook nog nooit bekeken. Ik ga ook eens meer op dit soort mogelijkheden letten.
Groeten van Geri

filz-t-raum.ch zei

liebe yvette,

ich habe bei facebook nicht bemerkt, dass du nach filzperlen gefragt hast für dein projekt........
schickst du mir die nachricht noch zu?

herzlichst,
monica / filz-t-raum.ch

Penny Berens zei

What a great project Yvette. I'm on Facebook though I don't like it very much. I'll look out for you there.

Wim zei

Face-book doet wonderen en peyote ook ;-)

Sweetpea zei

Yes Yvette, F'book is perfect for this sort of thing, but I agree with you, I much prefer my/your blog(s).
Thank you for posting the picture...I will have something in the mail to you by Monday :>}

p.s. your blog is looking quite lovely with its new green type!

vilterietje zei

ha yvette,
ik had er ook maar eentje gekregen, maar heb er 2 bijgocht, dus ik ga toch voor de 3.
ben heel erg benieuwd wat er allemaal gemaakt wordt.
fijn weekend, veel creatieve ideetjes en de gezondheid om ze uit te voeren:)

vilterietje zei

hier ben ik nog een keertje!
kan ik ook via blog meedoen?
zoe het heel leuk vinden om er eentje te maken en zo mee aan de ketting te rijgen.
liefs, riet:)

Marjolijn zei

Leuk idee lieverd..!!
En wat ga je voor grote happening op 1 oktober organiseren?
Vilten kan ik niet, wil je wel een virtueel kraaltje toesturen....haha, maar dat zal niet de bedoeling zijn.
Hoe dan ook veel succes.
Dikke knuffel.

klaproos zei

facebook, is leuk voor mensen di eje op een andere plek niet vinden kunt yvette,
maar bloggen heeft toch wel mijn hart:-)

mooie kraaltjes yvette:-)

xxx

Anne zei

Fb heeft een vluchtige oppervlakkigheid, mijn hart ligt toch ook bij het bloggen
maar de kralen zij prachtig:))

Di Mario zei

Ik heb al moeite om alle berichten van mijn vrienden te volgen. Dus als ik dan ook nog een keer extra dingen moeten gaan vragen.

Love As always
Di Mario

merel zei

ik begin er niet aan, facebook , het voelt zo als niet voor mij

Fluitenkruid zei

Mag die kraal ook in een natuurkleur en van kattenhaar zijn?

gerdaYD zei

Op een blauwe maandag was ik daar ook lid van. Maar er is al zoveel te doen en te beleven op het internet dat ik niet meer aan alles toekom. Maar misschien is het voor jou wel een welkome aanvulling?
Fijn weekend lieve Yvette!

Anoniem zei

tof idee Yvette.:)

Fresca zei

"I miss my bloggles."
What a great word, "bloggles"!

I'm just catching up on the blogosphere after two months away, and it is sooooo much more satisfying than FB.
(Still, yes, FB is very useful for group projects.)

Mapi zei

Hallo Yvette

Wil jou graag iets toesturen, maar weet niet waarnaar toe ?
Facebook doe ik niet aan mee.

Liefs
Mapi

mmapi77@gmail.com

Anoniem zei

Als je FB en je blog aan elkaar koppelt hoef je maar 1x ergens te kijken ;)

Leuk idee van de kralen lieve yvette...
En ja, ik heb je ook gemist wo en do.
Geeft niks hoor. We komen elkaar wel weer eens tegen.
X

elly zei

Ik kan het loggen niet eens goed onderhouden, laat staan een facebook. :-)

Anoniem zei

Hi Yvette
It is my first time to post on your wall, maybe we have met I don't know, but I always love felting and doing anything relating to felt, so I will love to send yo a Felted bead. Is the add on your blog. I have noticed you don't fancy Facebook!
Sharit.

Lutje zei

Ik gebruik facebook ook, zo blij je eigenlijk (soms) meer op de hoogte van alles.

Sandra zei

Hee, wat een leuk idee!
Xxx

Unknown zei

Ik heb geen facebook..Maar als je zoiets voor elkaar krijgt via facebook is dat wel heel leuk..
Dat noemen ze dan echt een kettingbrief.
Yvette de groetjes van Henk..En ik ben blij dat het weer goed gaatt met je...Geweldig.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Yvette, ik ben een eenvoudige blogger en doe aan al die nieuwe dingen zoals Twitter en Facebook niet mee (zal wel de leeftijd zijn) ;)

Lutje zei

een fijne dinsdag, ik zal eens een prent op je facebook plaatsen ;-)

Wim zei

¡¡ Yeah !!

Lutje zei

like ya

Marlou zei

Leuk idee, Yvette!

Marlou zei

Lees jij mij een vilten kraal te maken?

PRAATHUIS zei

Eh... ik bedoelde: leer ipv lees.
Leer jij mij een vilten kraal maken???

Xxx, Marlou

.

Sandra zei

Ja, ik maak er graag eentje, leuk!
Xxx

gerdaYD zei

Héél leuk idee, en blij dat jij er aan mee doet Yvettekelief. Want jij mag daar toch niet ontbreken, met dat schitterend werk van je!
Fijn weekend meid, ondanks alles... ik duim nog steeds voor jou!

Geri Meftah Art zei

Ik weet niet hoe ik een vilten kraal moet maken
Mag een andere kraal ook?
Groeten van Geri.

danique zei

Helemaal top Yvetteke. Kom u ook efkens een warme kus brengen hè.

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik hoop dat jij nog hééééééééél veel kraaltjes gaat ontvangen, yvette!

dat gaan een werelds kunstwerk worden! :-))

heel veel succes!!

elena nuez zei

great and beautiful idea!!!
bravo!!!

Andrea Bustelo zei

Si!! Beads! Send me your adress.

MariecusBruyn zei

Gevonden!
Ik ga niks beloven, maar wel mijn best doen om jou nog wat vilten hartjes toe te sturen, en mss zelf nog wat te maken, of mijn kids... 'k moet toegeven, nu ik die beads gezien heb, kriebelt 't bij mij ook.... *krab krab*
Wel, Facebook is een goed medium om op de hoogte te blijven van alles en iedereen, en is maar zo oppervlakkig als je het zelf maakt, toch?

Linda zei

Hi Yvette, ik heb beads voor je gemaakt, ze gaan morgen op de post. Leuk idee hoor!

groetjes,
Linda