vrijdag 1 april 2011

the rock and the ravens


Als je tegen een onoverkomelijk stuk rots aanloopt,  en moedeloos bij de pakken neer gaat zitten, lijkt de rots steeds groter. Als je dan zou kunnen  genieten van de raven, die hun spel in de storm spelen, die van de harde wind gebruik maken om hun vrijheid te vieren, krijg je de energie om te zoeken naar andere mogelijkheden.




Sitting against a rock, wondering why you're stuck. The rock seems bigger and bigger.
Looking at the ravens, who use the storm to play with and celebrate their freedom, you get the spirit to discover other ways to continue your travel.

27 opmerkingen:

Marjolijn zei

Lieve meis,
Probeer je mee te laten zweven op de wind, bovenin de lucht ziet de wereld er anders uit, dan met je neus tegen een rots.
Carpe Diem, en niet te grote stappen maken, dan verlies je het overzicht niet.
Dikke knuffel, morgen komt de zon weer, ik kijk er ook naar uit.

Suzi Smith zei

i can identify with that yvette.... lovely imagery x

vilterietje zei

heerlijk, hetzelfde geldt voor zeemeeuwen, ze kunnen zó op de wind blijven hangen, dat je wenste dat je mee kon gaan:)

klaproos zei

heerlijk....
zeilen op de wind van vandaag :-)
hebben wij net gedaan :-)

"zalig"

xxx

danique zei

Leuk te lezen over rotsen in het zeer rotsachtige Ierland waar ik ben.

Liefs en kus

jude zei

you can travel while sitting

Penny Berens zei

Now that is a wonderful visualization. I will use it next time I'm reluctant to play like the ravens. You won't be stuck for long Yvette.

Fluitenkruid zei

Dag lieverd, wat een mooi verhaal, ik zie het voor me. Ik mis je, ik bel je gauw voor een afspraak x

merel zei

lijkt me heerlijk als je dat kunt

Martine zei

ik zal altijd proberen de dingen te nemen zoals ze zijn want rotsen verschuiven daar word je zo moe van..............
XXXm

Helen zei

ah "using the storm" I like that.

Jasmine zei

love you, love your thoughts xx

Lutje zei

zo is het, je mag nooit bij de pakken blijven zitten, en je hebt dat zeer goed verwoord!

Tammie Lee zei

there is a gift
in every moment
if we are open
to dance with the spirit
of the breath
love

Wim zei

Rotsen en raven, dat is La Palma
;-)

marieke zei

Lieve Yvette, hoe toepasselijk:
De rots en de Raven.
De rots is er wel, maar ik zie de raven nérgens...

gelukkig maar, nét zo-als bij jou:
http://mrietje.web-log.nl/mrietje/2011/04/kijk-yvette.html

Lutje zei

...goeiemorgen, ik kom je een hele mooie nieuwe week wensen...

Patty Biermans zei

Ook van een onoverkomelijke rots kun je genieten! :D Knufzz...Peebee

t zei

you can travel every day

xt

Marjolijn zei

Van harte proficiat, lieverd.
Maak er een hele mooie dag van.
Laat je maar lekker verwennen en er volop van genieten hé.
XXX

elly zei

Ja Yvette zo werkt het.
Veel geduld toegewenst.

Marjolijn zei

Fijne vrijdag meissie en op naar een heerlijk weekend.
Mannetje ook weer opgeknapt..??

fotohanvogel.blogspot.com zei

je kan een berg niet verplaatsen, maar wel beklimmen en dan op de top van het uitzicht genieten.
Hoe moeilijk het ook is probeer het.

gerdaYD zei

Pràchtige tekst lieve Yvette. En ik hoop zo voor jou dat je eens, ooit, vliegen mag zodat geen berg je te hoog is!
OT: vloertje klaar, en nu ook het bad, héérlijk.
Probeer er toch een mooie weekend van te maken, op de top van de berg met een schitterend uitzicht voor jou!

Lutje zei

soms moet je niet zoeken en komt de oplossing zo...
nog een leuk weekend

Haba zei

Je kunt ook even op de rots gaan zitten, als hij daarvoor te groot is er tegenaan leunen. En genieten van het uitzicht en alles om je heen.
Daarna ben je weer opgeladen en kunt alle mogelijkheden weer rustig bekijken.
Een knuffel van mij op deze zonnige zondag

Jasmine zei

Yvette this necklace is stunning xJ