vrijdag 18 mei 2012

make fun out of fear


make fun out of fear or fear into fun


it's really stupid because they are so beautiful, but I'm afraid of toads (padden)
actually i once saw a toad and WAS so afraid that I jumped up a table at a dinner in the garden
not being the slimmest (meest slanke )person in the world there was "some" damage and total confusion with my guests
how I became there on the table, I don't know, but panic does strange things with you
now if I look at a toad (pad), I remember that dinner and start to giggle....
fun out of fear

13 opmerkingen:

elly zei

Ik heb er eerst de vertaling bij moeten halen. Een grote kikker of pad begrijp ik dus.
Ik vind het knap dat je er de humor van in kunt zien.
Emoties zijn de meest wonderbaarlijke zaken hè. Ze komen naar boven zonder dat je er grip op hebt, maar je kunt wel leren ermee om te gaan en je er niet door mee laten nemen. En dat doe je dus heel knap.

A van de Aa zei

Ik had er best een van die gasten willen zijn ;-)
Ben je nog bang voor de padden ?

gerdaYD zei

... of hoe je een angstige ervaring tot een positief iets kan omvormen. En ik hoop zo voor jou, mijn lieve Yvette, dat je dat met àlle nare ervaringen in je leven zou kunnen doen zodat jij toch een beetje van alles genieten kan...

DianaD zei

Gelukkig heeft Elly de vertaling erbij gehaald want anders had ik echt niet geweten wat een toad is.

Een pad dus.

Zal wel niet een kikker geweest zijn want dat is weer een frog. Maar maakt niet uit ze zijn allebei eng.

Fijn dat je er nu om kunt lachen. Er nu de humor van inzien is het beste dat je kunt doen om met dingen om te gaan. Dan relativeer je het.

Zeer positief!

Marlou zei

Ha die Yvette!!

ik zie jou helemaal boven op die tafel staan!!!

ik weet waar je bang voor bent:

DAT DE PAD JOU GAAT KUSSEN!!!

Maar... Yvette... daar hoef je niet bang voor te zijn!
Als je de pad kust, dan verandert die in een hele mooie prins.

Da's toch alleen maar leuk!!

Hahaha, liefs van Marlou

.

vilterietje zei

wordfeudnaam is ook vilterietjes

gerdaYD zei

Bedankt lieve Yvette voor je fijne reactie en je lieve wens!
Hopelijk gaat het nu ook met jou de goede kant op, dat hoop ik zo en daar duim ik ook voor!

Tammie Lee zei

thank you for sharing your fun and funny lesson with us.

Mapi zei

Ik lach met je mee, wat een heerlijk gek verhaal !
Fijne donderdag
Liefs
Mapi

Marlou zei

Even een dikke knuffel tussendoor...
XX -->>--@

Marlou

klaproos zei

voor een pad ben je toch niet bang lieve yvette,
ik heb een dikzak in mijn tuin, en gebruik hem als hulpje om slakken te verzamelen:-)
kom maar bij mij help ik jou van de paddenangst af:-)

heb je die mooie ogen al eens gezien??

xxx

gerdaYD zei

Goede morgen lieve Yvette! Aan een zonnig en hopelijk toch een beetje leuk lang weekend voor jou bezig? Ik hoop het zo voor jou en dat je een beetje van het leven genieten mag...

Marlou zei

Heee poppedijntje...
have fun vandaag...

Love!
Marlou

.