zondag 30 september 2012

vervelenderikken

vervelenderikken

het is maar goed dat ik reacties moderaten aan heb staan. Vanmorgen in mijn mail een heel lief commentaar op habibi, mijn vorige post.
Heel dogmindend maarrrrrrrrrrrrrrr

www=http

en met dat = teken achter de www rook ik onraad (eigenlijk las ik onraad maar ala)

weer zo'n vervelenderrik, zo'n spammer of erger.

weggegooid dus al leek het nog zo lief!



de foto is het resultaat van werk in wording, een cursus beasts van Jude Hill...spiritcloth.
Als je naar haar pagina gaat zie je mooi hoe het echt  kan zijn, ik ben heel heel erg verliefd op haar werk maar of ik de finesses in de vingers kan krijgen, de spirit zogezegd?

//////// a very lovely comment on my last post habibi, but it was from a www= adress,  I googled it and bad bad bad spam.

 The picture above, is the result of a Jude Hill spiritcloth class, Beasts.
If you take a look at her blog you see how beautiful her work is and if I can get the spirit in my beast?
Her flicker account is really a feast for the eye///////////////////////////////////




17 opmerkingen:

Martine zei

Net als in het echt zijn ook hier alle beasts verschillend Yvette en dat moeten ze ook blijven. Ik vind het leuk...........
XXXm

Emmy zei

dit is mooi je hebt het echt wel in je vingers ,,,,,
en wat die spam betreft heel vervelend
fijne zondag liefs Emmy

Fluitenkruid zei

Haha vervelenderik, die ga ik onthouden.
Lekker kleurig werk op de foto, als hou ik meer van jouw aardekleuren x

Di Mario zei

Ik moet zeggen, dat er op dit moment echt veel spammers zijn. Gelukkig doet mijn spamfilter goed zijn werk op dit moment.

Love As Always
Di Mario

klaproos zei

moi werk inderdaad yvette, ziet er schattig uit,
maar ehhh
je hoeft toch niet naar die site te gaan?? offfffff snap ik het dan niet goed:-)

xxx

Mapi zei

Ziet er al veel belovend uit Yvette. je vroeg aan mij of ik moe ben, klopt wel een beetje, vooral van de zorgen om mijn moeder.
Wil zo graag alles goed doen en ja dat is misschien wel een beetje teveel gevraagd van mijzelf.....
Heel veel liefs en een fijne week
Mapi

Helena zei

Prachtig, kan niet anders zeggen; dat geldt natuurlijk niet voor www=http.

t zei

Yes Jude Hill is definitely the GURU of cloth and stitch. She is wonderful. And I love your colourful cloth here, its beautiful.

xt

DianaD zei

Ik krijg veel spam binnen via mijn emailformulier. Dat is waardeloos maar meer waardeloos vind ik dat het via je reactievak gaat. Gelukkig heb je je moderatie.

Misschien toch maar weer cijfercode? De kans zit er wel in dat ik niet meer kan reageren, maar ik vind dit ook vervelend voor je.

En wat de link betreft ik ga even kijken. Altijd leuk om te zien hoe een ieder ander zo creatief is.

Marjolijn. zei

Hou jij je moderator maar lekker aan.
Fijne dag vandaag meis, geniet volop.

Marlou zei

ha die TOVKE!!!

he, wat heerlijk!
We zijn er weer en ook nog helemaal!

Die vervelende reacties, die eigenlijk dus spam zijn, lees ik niet eens.
Ik flikker ze meteen in de prullebak.
Dat scheelt een hoop nijd en tijd.

Dus... niet eens lezen, maar over de rand kieperen!

Jou kieper ik niet over de rand hoor...
Ik weet altijd meteen, dat jij het bent.

Dagdag!
heb het goed vandaag met een dikke pakkerd van Marlou

.

A van de Aa zei

Ik durf het bijna niet te schrijven, heb zoiets van de goden danwel de idioten niet te verzoeken, maar de spam danwel de idiotenmails valt op dit moment mee.
Ik hoop dat het blijft ;-) en ik nu geen goden heb verzocht.

jude zei

ha!!!

Anoniem zei

Hi Lieve Yvette,
Wat prachtig dat je aan dit werk bent begonnen! Ik volg het werk van Jude ook al een tijd... heel inspirerend ;)
X Aukje

Marlou zei

Hai Yfke,

ben even wezen kijken naar de site van Jude.
Ziet er zo professioneel uit.
Prachtig.

En jij bent ook prachtig...

Dagdag, prettig weekeinde!
Dikke pakkerd van Marlou

.

Wim zei

"The Magic Feather Project" Interessant!

gerdaYD zei

Prachtig werk in wording en wees gerust lieve Yvette jij hebt die finesses beslist ook in je vingers!!!
Hé, wat jammer nou dat je nog steeds van last van spam hebt...