zaterdag 29 maart 2014

Neil Gaiman ..."face your life, its pain, its pleasure, leave no path untaken"





daheks 1

healing stitches

voor en met Martine

http://ateliercolore.blogspot.com





op bovenstaand citaat van Neil Gaiman werd ik attent gemaakt en geraakt door


Blogger Mo Crow said...
(((Yvette))) there is a wonderful you tube clip by Neil Gaiman addresssing the graduating class of 2012 that gives me heart to keep going... & "make good art"
here's the link
http://vimeo.com/4237267


 




 
 

12 opmerkingen:

Walter zei

Fantastisch! Eerst wilde ik 'Wow!'typen, maar dat staat er al! Hoe ist mogelijk!! De vimeo werkt helaas niet. Kus!

A van de Aa zei

That's life...live it.

Marjolijn. zei

Wow....!!!
Mooi hoor.
Geniet van het zonneke meis.

klaproos zei

ja lief mens,
elk pad moet je zelf bewandelen,
dwars door de pijn heen, misschien kom je er ooit nog eens achter waarom het zo moest zijn/gaan,
sommige dingen voltrekken zich eenvoudig, en andere weer erg moeilijk,
maar hoe het leven ook is,:-)
het is goed, nee gut zei goethe:-)

dag yvette,
heb het gut:-)
xxx

Lutje zei

teksten die raken, dat zijn de mooiste, bedankt om het te delen :o)

Helena zei

voelt een beetje zoals ik vorige schreef lieve Yvette: "de kracht van de kwetsbaarheid: Kwetsbaarheid is niet een kwestie van winnen of verliezen, maar een kwestie van inzien en accepteren dat beide bij het leven horen... en jezelf desondanks helemaal geven..."
Dikke knuffel en wens je een hele mooie zondag xx

ria39 zei

je bent er iedere keer opnieuw,
ondanks pijn en lijden,
ik vermoed...
met goede moed.

dat wens ik je toe,lieve Yvette.
ria39

Marlou zei


Ha die lieve Yvette...

twee weken geleden overleed een vriendinneke van me. Zij had een gekke levensspreuk:
"La vie est dûre sans confitûre"

Ik moest er altijd om lachen.

We dienen onze eigen"jam" in ons leven te zetten.
Dan weer eens hier en dan weer eens daar.

Maar jam moet er zijn...
Want anders wordt het wel heel hard.

Zal ik donderdag een potje meenemen?

Dikke pakkerd van Marlou

.

די מריו zei

Jammer dat het filmpje niet werkt. Mooie tekst. Sommige teksten kunnen je zo aantrekken.

Love AS Always
Di Mario

DianaD zei

Inderdaad een zeer mooie tekst. Blijf altijd genieten van de teksten die we onderling delen.

Haba zei

Mooie tekst Yff, en gewoon doordouwen, dwars door pijn en ellende heen de deur weer openzetten voor fijne dingen.
Mensen vinden het normaal als het ongeluk opeens toeslaat, maar het is ook normaal dat het geluk ook toeslaat. Je moet het wel toelaten natuurlijk en niet in narigheid blijven hangen.
Laten we pannen vol jam geen koken, daar kan een mens nooit genoeg van hebben, ook om uit te delen.
Knuffel van mij XX

ria zei

een lieve groet,
de lente is er weer.

knuffel,
ria39