zondag 25 mei 2014

de eerste verjaardag van Das zonder Tovke.....



  ER IS NIKS MOEILIJKERS DAN MAKKELIJK DOEN


heartbleed virus is ook mijn yahoo account binnengedrongen, als jullie bericht krijgen dat ik zielig in Istaboel vastgehouden wordt...svp geen links aanklikken.
ook ben ik een paar maanden mail kwijt dus kunnen jullie me laten weten of ik jullie ben vergeten?
de virus ellende is bij mij weer opgelost......

( please read feathersfromheaven for english readers...link in the right bar...)

10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Fijn dat alles weer opgelost is...!
Geniet van deze mooie zonnige zondag meissie...!!

Haba zei

Ik kreeg inderdaad een mail van je met een Engelse titel, dat leek me al heel onwaarschijnlijk, waarom zou je mij in die taal mailen, dus ik heb die mail gelijk weggeknikkerd.
Ik wens je een fijne zondag toe Yff. geniet ervan het zou een mooie dag worden.

Lutje zei

maar goed dat dit virus weg is, ik krijg zo'n brieven by spam en die worden onmiddellijk verwijderd....

christiene zei

Ha Yvette,
een beetje dubbel de verjaardag
maar gefeliciteerd met jou hondje.
Gelukkig ben je van het virus verlost.
En nou is het tijd om te genieten

Helena zei

Tja, die 'eerste keren'... *dikke knuffel* en fijn dat het virusgedoe is opgelost hoor!. Wens je een hele mooie zondag toe in ieder geval xx

klaproos zei

hoe kom jij toch zo aan die virussen :-)
heb je geen scanner??

dikke knuffels,

xxx

jeer zei

Yvette,

Bedankt voor jouw reactie.
Heb je eens geen griepvirus, dan heb je een computervirus, lastig.
Gelukkig is het nu voorbij!

Groetjes,

jeer

Lutje zei

ik wens je een fijn dagje

ria zei

ik kom je even groeten
en hoop dat alle virussen
voortaan buiten blijven.

liefs,
ria39

A van de Aa zei

De eerste verjaardagen nadat ....
Ze blijven moeilijk....
Sterkte.