vrijdag 20 juni 2014

explain the pain


aha

in eerste instantie is bovenstaand boek geweldig
ten tweede heb ik een heel wijs begeleidster

tijdens een oefening waarin ik alles mocht bepalen vroeg ze, toen het misging....wat heb je nu nodig en zonder na te denken zei ik
TOF
natuurlijk begreep ze dat niet maar toen ik haar vertelde dat dat mijn hond was die een paar maanden geleden dood ging zei ze......maar ze is nu toch bij je om te helpen?
nou dat is het rare
bij de dood van ieder die ik lief heb is dat zo, maar de dood van Tof  kan ik niet accepteren
ze zei iets heel bijzonders....
misschien neemt Tof nu wel even afstand zodat je eindelijk eens jezelf wordt
naar jezelf kijkt zonder die boosheid en afkeuring
ja
dat ik ben die ik ben
dat het gaat zoals het gaat
langzaam
maar gestaag
onderstaand tasje is niet zo heel groot
maar er hoeft eigenlijk niet zo veel meer in
ha!


22 opmerkingen:

Mapi zei

Wat een wijze opmerking Yvette.

Heel veel liefs
xox
Mapi

vrouw Hommel zei

Dat is een hele 'diepe' opmerking...om over na te denken

Marlou zei

Dag lieffie,

wat een wijze vrouw was dat.
Het is goed van Tofke om afstand te nemen.
Er zijn namelijk nog zoiets als de eeuwige jachtvelden. het is tijd om daar naar toe te gaan en te ravotten met de anderen en door te vertellen wat een lief baasje jij bent geweest en nog bent...

In het Heebreeuws betekent "tof": goed
dag Tof! het ga je goed...

Dikke knuffel van Marlou

.

Marjolijn. zei

Een wijze opmerking.
Maak het goed meissie, het komt vast allemaal weer goed.
Tof heeft een grote plek in jouw hart veroverd en dat houd hij...!

Els zei

er zijn dingen die héél groot zijn en desondanks in dat kleine tasje van jou passen ;-)

Martine zei

Wijze begeleiders en kleine tasjes........dat is wat we nodig hebben Yvetteke.........meer niet!
XXXm

A van de Aa zei

Soms duurt het even, je kan maar een stapje tegelijk zetten....

Helena zei

wauw Yvette... wat een wijze begeleidster en wat een wijze Tof! Dikke knuffel xx

די מריו zei

Tof wil jou vast de mazzel brengen die je verdient. Luister maar goed naar jezelf.

Love As Always
Di Mario

gerdaYD zei

Jij hebt een knappe therapeute lieve Yvette, en ik denk dat ze je beslist zal heblpen om de weg te vinden in dat woelige innerlijk van je... courage meid!

ria zei

ik hoop dat mooie dagen ook voor jou
moge komen en nog wel heel spoedig.
Mooi tasje heb je gemaakt, vooral
de kleur vind ik super.
Dank voor je lieve bezoekjes.
Misschien kan je nog eens gaan kijken,
er staat een glimlach bij
voor iedereen, je hebt de keuze.

http://ria-natuurmijnpassie.blogspot.be/2014/06/smile-glimlach.html

veel liefs,
ria39

Anoniem zei

Mooi gezegt! Door verlies word je gedwongen om naar jezelf te kijken... Vaak moeilijk en niet leuk, maar ook nuttig... Sterkte!

Lutje zei

als woorden je raken, dan helpen ze, eerder niet, men kan van alles zeggen alles is goed bedoelt, maar het moet je iets doen, dus ik denk dat het wel goedkomt....

elly zei

Laat alles dan maar gaan Yvette :-)

christiene zei

Yvette,de vergelijking met kleine tasjes....
ik zou haast zeggen daar zit wel wat in!
liefs groetjes Christiene.

jeer zei

Yvette,

Fulfill Yourself!

Groetjes,

jeer

merel zei

je hebt het volgens mij getroffen met je begeleidster, zo'n wijze vrouw

Danique zei

Mooi ondanks de gruwelijke pijn, TOF missen, ik voel het zelfs door je woorden heen, krijg het dan koud. Liefs en kusje, Danique

Marlou zei

Dag lieffie...

ik kom je na de vakantie weer eens lekker knuffelen...
XXX,

Marlou

.

PRAATHUIS zei

Bonjour ma cherie,

Vanuit de bergen een groetje.
Zo nu en dan kan ik Henry inpeperen, omdat er op sommige plekken sneeuw ligt.
Heerlijk hier, maar wel fris...

Xxx, Marlou

Helena zei

Gewoon even tussendoor een knuffel en ik hoop dat het steeds een stukje beter met je gaat xx

Haba zei

In een klein tasje kan een hoop liefde zitten. En misschien heeft je begeleidster gelijk en is Tof heel verstandig bezig om je toch te helpen.
Fijn dat je stapje voor stapje weer vooruit gaat .
Een verre knuffel uit het zuiden.