zondag 2 juni 2019

1 Juni


Tja, ik heb de ziekte van lyme....maar kaardenbol tinctuur is de remedie en gelukkig staat die in onze tuin!








Van een lieve vriendin een mooie foto bewerking
www.riava.nl






Das heel druk in de tuin ( de voortuin want die moest echt wat minder wild en Das heeft een heel fraai ontwerp gemaakt





Ik heb zorg en angst over dementerende Blaf. Maar Blaf zou Blaf niet zijn als ze dat op geheel eigen wijze aan pakt.
Hier is ze bijvoorbeeld in haar etensbak in slaap gevallen


En omdat ik zo gruwelijk moe ben laat mijn creativiteit me ook in de steek.
Maar  lezen, lezen en nog eens lezen
Maakt me heel gelukkig
Dus niks te klagen


3 opmerkingen:

Yvette zei

Yes!

Lutje zei

ik zag je nog eens verschijnen, dat was lang geleden, fijn dat je er nog eens bent!
De ziekte van lyme met de juiste medicatie aanpakken helpt veel, maar het is spijtig dat je er nooit vanaf geraakt
Een @->- voor jou.

Mo Crow zei

(((Yvette))) such beautiful photo collages of you and your faithful dog friend & always love seeing your wild threads!