donderdag 30 september 2021

Woef

 Sinds een paar weken hebben we een nieuwe schapendoes in ons leven.

We noemen haar woef



Ze is 6 ,5 jaar en haar baasje kon niet meer voor haar zorgen.
We staan al heel lang op de noodlijst van de Vereniging Nederlandsche Schapendoes en we werden gebeld over dit hondje.
Alleen als het goed zou gaan met Poika wilden we haar heel graag hebben
En ons lieffie vond woef geweldig en vice versa 




Onderstaand hondje is van Riava
Eindelijk hebben we elkaar life gezien!
Wat een fijne middag
Alsof je elkaar al jaren kent
Dank je wel voor je bezoek met je lieve man en hondje


3 opmerkingen:

Haba zei

Goede avond Yvette, is dat Frodo op de foto of inmiddels een ander hondje? Ik heb Riava en haar zus Ina ook ontmoet toen zij even in Vlissingen waren, we hebben ook eerder eens in Zws Vlaanderen elkaar ontmoet tijdens een bijeenkomst van bloggers. Heel gezellig beide keren. PeeBee toen ook een vaste blogger is inmiddels alweer een tijd overleden. Wat gaat alles toch snel, de tijd vliegt gewoon.

Walter zei

Prachtig, ik ben blij voor jullie!

Riava/La Luna zei

Ha Yvetteke, ja dat was echt een hele fijne middag en wat heeft dat lang geduurd joh, helemaal gelijk in ;-) ... Jullie veel dank voor het lieve ontvangst en zo fijn dat Frodo zo goed met Woef en Poika ging, ik was verbaasd en blij. En hahaha ik moet steeds denken aan wat Das ook zei, `ik dacht dat Poika klein was, maar als ik Frodo dan zie ...` :D ... Erg he die 2 kilo hahaha. De taart was heerlijk en jij was precies zoals je was (in mijn hoofd) ... Een prachtige super lieve vriendin xx Grote knuffel uit Wageningen, Lots of Love, Riava/Luna xx