donderdag 7 juli 2022

What wil you take of the baggie?

Me…funof th

 

3 opmerkingen:

Haba zei

Goede middag Yff, mooi tasje maar of het ook praktisch zou zijn? Ik denk dat bij mij alle kleine dingen zich in de punt zouden ophopen. Het was gisteren erg gezellig zo met zijn allen en ik reserveer altijd daar omdat er een flinke speelhoek voor de kleintjes is, zodat ze niet de hele tijd aan tafel moeten zitten. Ik heb wel kort geslapen dus vanavond op tijd naar bed. Morgen hoef ik niet te haasten want ik ben bij het asiel gestopt, na 25 jaar vrijwilligerswerk was ik er nu wel aan toe om het wat kalmer aan te doen. Nog een fijne avond gewenst.

Uvi zei

yvette 08:54 op 20 maart 2010

Bij mij zijn de crocussen paars zo mooi paars vorstelijk paars
het was fijn Uvi om weer te lezen hier

Like
yvette 10:13 op 20 maart 2010

krokussen crocussen
what’s in een name
ik ben de (meel)draad al lang kwijt

✔️ BlackJack for Fun zei

Your blog is really inspiring and enlightening. Don't stop! ❤️️