maandag 21 april 2008

kruidje

het moest nog even hoor.Als je de reacties op je schrijfsels leest wordt je zo blij en het voegt zoveel toe. Dank jullie allemaal. En als je dan langs al je blogjes reist die je lief zijn geworden, kom je weer iets byzonders tegen wat je ook weer graag wilt delen en dat was net "kruidje" en ze wilde wel vermeld in mijn links! Heerlijk heerlijk! Hiernaast zie je onze connectie met planten want ik geniet van "plantaardig verven" maar dan zonder het gedoe met al die chemische bijtsmiddelen, puur wat de natuur ons geeft. Verder moet ik nog even kwijt dat mijn link naar lillylauma niet werkte maar nu wel! En daar is het ook zo genieten!Ook mariecusbruyn heeft onze steun even heel hard nodig!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wel leuk dat je zo een link naar me maakt.. Ik voel me vereerd!

Anoniem zei

kruidje is een leuk logje
daar leer je elke dag wel iets uit de natuur, onder andere.

groetjes
klaproos

Anoniem zei

Er bestaat ook een natuurlijk beitsmiddel plantaardig te verven. Als je wil vertel ik je daar meer over.

Yvette zei

martine, ik wil heel graag meer weten over het natuurlijke beitsmiddel, dank je yvette

Anoniem zei

Ik heb heel vroeger met natuurlijke beits middel gewerkt.. Aluin voor het intensieve geel van ui, maar er zal vast wel meer er over te vinden zijn!

MariecusBruyn zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
MariecusBruyn zei

euhm... foutje, er ploepte ineens een berichtje van me weg...
Dank je wel voor de steun die je me geeft, Yvette.
En wat het vorige berichtje betreft dat wegploepte: wolverven, nog iets dat ik wil leren, nog te weinig tijd... (misschien in een volgend leven als baby peuter is geworden :) )

Anoniem zei

Heerlijk toch om zo contacten te kunnen leggen!
Bedankt voor je link en succes met het kleur brengen in je leven ;-)

Groetjes,
Lillylauma