dinsdag 1 april 2008

oude harmonieen

de wereld ligt voor je open
dit is weer een van de sjamanen kaarten.Volgens mij een vervolg op de kaart van gisteren.Ik ben aan de gang gegaan met de wortels van het bestaan.Ik heb mijn natuur vondsten gebruikt om iets te creeëren en onderstaande is het resultaat. De belichting van de foto's is niet goed maar het zij zo. Deze kleine talismans noem ik tovkes,Tof is de naam van mijn oudste schapendoes.Zij heeft me in heel moeilijke tijden beschermd en de kleine geluk brengers geven de mensen die ze dragen het gevoel beschermd te zijn. Ik kan ze nu delen met de wereld!














2 opmerkingen:

fontainefleurie zei

wat zijn deze intrigerend - ieder tovke zijn eigen verhaal. Neem je er wat mee als je me op komt halen?
viltknuf Dorie

Catharina Maria zei

Dit is een antwoord van mij op jouw reactie op mijn blog .
Ik zal je veel opzoeken . Heb het gevoel antwoorden te vinden op de vragen in mijn leven , dat op dit moment moeizaam verloopt .
Bedankt voor jouw bezoek dus op mijn blog !
Lieve groet van Rini