woensdag 16 april 2008

Medicijnen Kaarten




Das is heel erg gevallen(gat in zijn hoofd en gebroken pink) en vroeg of ik hem reiki wilde geven, ik heb pas een healingstick gekregen en wilde daar iets meer over weten om de healing voor das eventueel krachtiger te laten zijn.Ik ben tot nu toe nog niet echt veel nieuws over de werking en afkomst tegen gekomen, maar kwam op de site http://www.starmanproductions.nl/ .Ik werk al heel lang met de indiaanse medicijn kaarten,en verdraaid op deze site kan je de kaarten aanklikken die je maar wil ( Medicijnen Kaarten) als je klikt kan je ze bekijken en eentje trekken, maar er staan ook moederaarde kaarten op enzv enzv. Ik wil dit cadeautje even doorgeven. Das ligt nu op de bank te slapen met dank aan reiki!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dan sluip ik nu zachtjes weer weg om hem niet wakker te maken.

Sherrin zei

Reiki is amazing, hey? I like to use it when my boys are sick. :o)

MariecusBruyn zei

Gelukkig heeft hij goed gezelschap om bij te recupereren. En een dosis reiki kan zeker geen kwaad!
Veel beterschap gewenst, Das.