donderdag 5 juni 2008

handel zonder twijfel maar met vertrouwen





Chaos in mijn hoofd, ik wil zoveel, ik moet zoveel,de pijn wordt minder dus ik wil weer meer.Een bijwerking van de zenuwblokkade is dat mijn voet niet meer doet wat ik wil. Trainen trainen trainen. En niet kijken naar wat ik nog allemaal moet.Vertrouwen op mijn lijf, dat geeft aan hoe ik nu moet handelen en kleine dingen maken heeft net zoveel waarde als het grote werk.Maar bovenstaande titel gaat natuurlijk over het grote geheel en niet over mijn gezeur.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn Vlaamse kinesist die noemt Patrick
Werkt op zichzelf en niet voor een kliniek
In het Frans noemt men zo iemand masseur
Maar ook een non krijgt er de naam ma soeur (...)
© Siro Germon
*wink, big smile*
Sorry lieve meid, je kan er wel wat lacherig over doen, maar ik hoop uit de grond van mijn hart dat jij snel weer de oude mag zijn!

Anoniem zei

twijfelen is denken
en denken doe je met je hoofd.

gooi alle twijfels maar overboord, yvette, want echte keuzes maak je met je hart!

vertrouw daarop! altijd!

want de enige echte, betrouwbare 'leidraad' is je hart!

@ dit is toen. :-))

Anoniem zei

Reiki geven naar jezelf, helpt dat voor jou ook?
Ga lekker je ding doen!

Anoniem zei

Je MOET niets, je MAG, daarnaast, zorg eerst voor JEZELF, geen genezing een kans, wie het kleine niet eert...

En zo kan ik er nog een paar bedenken lieve Yvette, het is zo waar als maar zijn kan... dooddoeners zijn geen... het zijn wederomkerspreuken als je ze niet met ergernis tot je neemt, maar als nieuw aanvaard :D

Heel veel sterkte lieverd, en ja morgen, zal misschien heel laat in de avond zijn, vanavond dus, net op randje naar vrijdag? ;-)

Dan ben ik echt even weg! Genietend van!

XXX

MariecusBruyn zei

Moeten, moeten, moeten,... een mens kan zichzelf wat aandoen, hè. Ik heb in de loop van de tijd, met mijn dwarse karakter, een methode ontwikkelt om van de moetjes magjes te maken: doe eerst wat je graag doet, en geniet ervan. Dan gaat je humeur lekker vrolijk worden, ziet het leven er zonniger uit en zijn de moetjes plotsklaps magjes geworden. (In theorie altijd, in praktijk toch wel vaak :p)
Heb je door dat je voet je de weg aan het wijzen is? Naar jezelf? Niet eerst de anderen, maar nu jij op de eerste plaats!
dikke knuffsjes

Anoniem zei

Op de eerste plaats:
je zeurt niet Yvette!

Ook ik had vaak en veel last van
een chaos in mijn hoofd. "Tijd" heeft ondertussen het grootste deel van deze chaos opgelost. Ik kom weer steeds beter in mijn vel.
Gun ook alles wat tijd Yvette en dan komt het voor jou ook weer goed!

Leuk dat je de foto op mijn log zo mooi vind hoewel er beslist vele keren mooiere zijn!

Groetjessss,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Ja, dat doen we allemaal...... veel willen. Waarom eigenlijk? Ik vraag me dat ook altijd af. Alsof het moment waarin we gelukkig zijn met een kleinigheidje te maken niet voldoende is.

Anoniem zei

en om op je reactie te antwoorden ... ik blijf er dan ook af, meid!
*wink, big smile*

http://uvi.skynetblogs.be/ zei

.
Ik weet het niet.

Zou dit een vorm van twijfel zijn?
Of van weten?

Vragen.
Zijn dat antwoorden die twijfelen?

Mijn levensgezel
is de tijd.
Die twijfel nooit.

.