maandag 2 juni 2008

Het gote mysterie zal altijd blijven. Ga met vertrouwen op weg en zoek niet naar verklaringen!

Als je je er aan over kan geven is ziek zijn eigenlijk best wel lekker. Heerlijk met een boek op bed! Brida van Paulo Coelho deed de dag wegsmelten.Bovenstaande titel is wat het boek mij bracht.Met de post van gisteren heb ik wat verwarring gezaaid.Het mooie daarvan is wel, hoe fascinerend de reacties daarop zijn. Ik ben zo blij dat ik uiteindelijk na lang wikken en wegen dit weblog begonnen ben.Ik had nooit gedacht zo veel byzondere mensen te ontmoeten!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

... en ik ben blij dat ik jou via deze weg leerde kennen, yvette. Houden zo!
En heel veel sterkte gewenst, wordt snel weer beter!

Anoniem zei

Grappig hoe contacten kunnen lopen en ja ook jij mag jezelf zijn!

Anoniem zei

Jij bent bijzonder Yvette.
Je ziet er heel mooi uit in je krulletjesdoek.

MariecusBruyn zei

Wel, ik ben ook blij dat je dit log begonnen bent. Ik heb al heel wat van je opgestoken!
Zo ook de woorden van vandaag. Met vertrouwen op weg gaan, verklaringen loslaten, maar onderweg leven en doorleven en genieten. Zelfs van het ziek zijn. Ik hoop dat je pijn een pak minder is nu!
Knufselssss

Anoniem zei

Internet is allang een broedplaats voor zeer mooie vrienschappen geworden, ik denk dat al mijn vriendinnen van NU puur van internet afkomen.. wacht ff... JA dat is ook nog zo, hahahaha

En Brida, ik heb hem al 2 maanden in de kast nu, maar die gaat idd mee naar Spanje, of ik eraan toekom is een tweede, maar dan heb ik nog iets voor DAARNA ;-)

En nu maak je mij wel nieuwsgierig door mij te vertellen dat de hoofdpersoon je aan mij doet denken, hahahaha Hopelijk kan ik hem laten liggen in de koffer ;-)

XXX

Anoniem zei

Hoi lieve Yvette
Ik ben blij dat je dit blog begonnen bent, en mij ook gevraagd hebt, je te linken. ook ik heb veel mensen leren kennen via mijn/hun blog, en dat voelt een beetje als thuiskomen. Omdat veel van die mensen hetzelfde denken en voelen, en dat ook delen. Mariecusbruyn weet wel hoe ik dat bedoel. Ze schreef een keer een logje over "anders zijn als de kudde".....
Gaat het beter met je nu je pijn bestrijding hebt? Ik hoop het van harte!!! Een heeeele warme omhelzing voor jou van mij. En....wat een prachtige foto!!! Dàg!! Colourfullflowergirl

Anoniem zei

Webloggen is een heel bijzondere manier van mensen leren kennen en toch vreemdeling blijven.
Ik mag die combinatie wel.

Dees zei

wat zie jij er kwetsbaar uit lief schoonzussie,ik kan helaas niet meer even snel een knuffel komen brengen.Wij zijn bepakt en bezakt en gaan zo slapen.Het spijt me dat je lieve aanbod niet is uitgekomen.(het boek)Ik wens jou heeeel veel liefs en sterkte en hoop dat je gauw verbetering krijgt en stuur je een dikke zoen voor jou en Das en de honden op afstand!liefs Dees

curieuzeneuzemosterdpot zei

ieder mens is bijzonder, yvette!

en jij ..

bent meer dan bijzonder! :-)