dinsdag 3 juni 2008

wats loos met blaf?




Blaf gebruikt al 2 dagen haar linker achterpoot niet,neuroot als ik ben wat mijn honden aangaat, bel ik meteen in paniek de dierenarts. Vooral ook omdat ze een teek had die irritatie en roodheid veroorzaakte. Carmen mijn dierenarts, die ik ook geregeld op de kynologenclub tegenkom, kent me nu onderhand wel en stelde me gerust. Als je niet in Frankrijk geweest bent met Blaf is er wat de teek betreft niets aan de hand en morgen bekijken we het pootje.Vanmiddag dus. Waarom Blaf Blaf heet is een heel lief verhaal. Toen Noud voor de eerste keer heel kritiek in het ziekenhuis lag zei hij "als ik er niet meer ben neem je toch wel een doesje erbij" Hoe moet ze dan heten Noud? Blaf! Als kerstcadeau 2005 kreeg ik van Noud en Das de brief waarop ze me aangemeld hadden op de puppylijst van de doezen vereniging. Op de dag dat Noud stierf is Blaf geboren!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Geen wonder dat je zo bezorgt om hem bent, hij is een bundeltje herinneringen.

MariecusBruyn zei

Blaf is echt wel een geschenk uit de hemel! Hopelijk vindt dokter Carmen snel wat er met Blafs pootje loos is en komt alles weer "op z'n pootjes" terecht.

Anoniem zei

En ik herinner me die andere wonderlijke
'toevalligheid': (ongeveer) op de dag dat jij voor een zelfgekozen lot koos, stond Das in de deuropening. Dat met Blaf zal iets onschuldigs blijken Yvette.

Anoniem zei

Wooow dat bezorgt me kippenvel
Yvette! Kan me voorstellen dat Blaf dan wel iets heel speciaals voor jou betekent!
Ik duim dat het snel weer helemaal goed is met je Blafje!

Groetjes,
beuzeblaadje

Anoniem zei

een blafje uit de hemel?

wonderlijk verhaal ..

ik hoop dat blafs pootje heel snel genezen mag zijn en zij weer rondhuppelt als vanouds!

Anoniem zei

Sommige dingen zijn gewoon echt wonderen als je er maar in gelooft ;-)

Ik ben dus in Brida begonnen, dank je wel voor het nieuwsgierig maken, en daarmee vraag ik mij nu af... Kan Blaf Het Andere Deel zijn :D

Heel veel sterkte en dat gaat goed komen!

XXX